سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای پوشش حفاظتی در محور طبس- یزد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طبس از اجرای عملیات فوگسیل ۱۲ کیلومتر انتهایی حوزه استحفاظی شهرستان طبس در محور طبس-یزد خبر داد.

حیدری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طبس در گفت و گو  با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،گفت:  اجرای فوگسیل در محور طبس-یزد بطول ۱۲ کیلومتر در در مهرماه ۹۸ به صورت امانی اجرایی شد.

او با بیان اینکه ترافیک سنگین و پرحجم جاده‌ها در حال افزایش است ، افزود: این افزایش ترافیک و تردد وسایل نقلیه سنگین وزن تجاری و مسافربری سبب می شود تا  تغییر شکل قابل توجهی به روکش جاده‌ها اعمال شود.

حیدری با بیان اینکه محور طبس-یزد یکی از پرتردد‌ترین راه‌های شهرستان طبس محسوب می‌شود، اظهار کرد:این محوربه علت  گنجایش ترافیکی بالا و همچنین قرار گیری در شرایط محیط کویری و گرم و خشک همواره در معرض صدمات بالای رویه آسفالتی از جمله ایجاد ترک و شن زدگی قرار دارد .

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طبس تصریح کرد: محور طبس-یزد بطول۳۶۵ کیلومتر بعنوان یک راه کریدوری و ارتباط دهنده استان یزد و خراسان جنوبی از جایگاه مهم محسوب می‌شود که از این محور حدود ۱۴۸ کیلومتر در حوزه استحفاظی شهرستان طبس قرار دارد.

او ادامه داد:  در مهر ماه امسال با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی و دریافت قیر بصورت امانی پروژه اجرای فوگسیل ۱۲ کیلومتر از محور طبس-یزد کلید خورد و با همت اکیپ‌های راهداری شهرستان و با بهره گیری از تجهیزات و ماشین آلات موجود این پروژه اجرا و به بهره برداری رسید.

حیدری درپایان بیان کرد: در صورت تامین قیر، این اداره آمادگی دارد تا کلیه مقاطع آسیب دیده از حوزه استحفاظی خود را با اتکاء به توان و امکانات موجود، بصورت امانی فوگسیل کند.

انتهای پیام/ ی

فوگسیل ۱۲ کیلومتر از محور طبس-یزد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.