سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی استان ایلام مطرح کرد؛

کشف ۱۲ کیلوگرم مواد مخدر در ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف ۱۲ کیلوگرم مواد مخدر خبر داد.

سردار نور علی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،   گفت:در پی اخبار واصله مبنی بر فعالیت باند سوداگران مرگ و تهیه و انتقال انواع مواد مخدر بصورت عمده به شهرستان ایلام، موضوع در دستور کار اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از هماهنگی با مقام محترم قضائی و همکاری انتظامی شهرستان ایوان، با رصد خودرو‌های عبوری موفق به شناسایی خودرو حامل مواد مخدر (یکدستگاه خودرو سواری پراید) شدند و در یک اقدام ضربتی خودرو مذکور را در محور ورودی شهرستان ایوان متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد:در بازرسی تخصصی ماموران از خودروی متهمان مقدار ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین و ۲ کیلوگرم مواد روانگردان از نوع شیشه که به صورت حرفه‌ای در یک کوله پشتی جاسازی شده بود کشف شد.

اوبا بیان اینکه ۳ سوداگر مرگ در این زمینه دستگیر شده است، اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به همراه مواد کشف شده جهت مطالبه به حق مردم تحویل مقام قضائی شدند.

سردار یاری عنوان کرد: مردم در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و گزارش به موقع اخبار و اطلاعات از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ پلیس را یاری کنند.

انتهای پیام/ د

کشف مواد مخدر در ایلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.