سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه موقت قزوین:

گردهمایی مردم جهان در همایش بزرگ اربعین

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به حضور پر شور و گسترده مردم در پیاده روی اربعین گفت: عشق به سالار شهیدان مردم باعث گردهمایی ۶۰ ملیت در همایش بزرگ و جهانی اربعین شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین قابل امام جمعه موقت قزوین در خطبه‌های نماز جمعه به حضور پر شور و گسترده مردم در پیاده روی اربعین اشاره کرد و گفت: در این اجتماع عظیم بیش از ٦٠ ملیت حضور داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین قابل افزود: در این همایش بزرک از کشیش مسیحی گرفته تا مسلمانان کشور‌های مسلمان حضور داشتند.

امام جمعه موقت قزوین گفت: فضای اربعین، فضای دلدادگی و محبت است و پایه‌های همبستگی الهی را تقویت می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین قابل اضافه کرد: این همان سرمایه بزرگی است که به محیط جامعه اسلامی تزریق می‌شود و پایه‌های همبستگی الهی را تقویت می‌کند.

او اضافه کرد: اربعین بزرگ و صف بندی فوق العاده در برابر دشمنان اسلام است.

او در ادامه از مردم استان خواست علاوه بر شرکت در زیارت اربعین در مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین هم حضور یابند.

حجت الاسلام و المسلمین قابل در ادامه به اهمیت مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: مجلس شورای اسلامی مرکز تصمیم گیری در کشور است ولی متاسفانه نماینده‌ای که هیچ کاری نکرده در این ٤ سال حالا با پول بیت المال برای مردم به دنبال ساخت مسجد و تهیه روغن و برنج است و از همین جا اعلام می‌کنیم که شورای نگهبان هوشیار است و با داشتن فیلتر‌های خود از ورود افراد بی کفایت به مجلس جلوگیری خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین قابل افزود: متاسفانه در زمانی که مردم در فقر و مشکلات به سر می‌بردند همین افراد به دنبال تهیه طومار برای رفع حصر سران فتنه بودند.

او در ادامه گفت: این روز‌ها در دانشگاه تهران صحبت‌هایی شده است که برخی‌ها موافق و برخی هم مخالف مذاکره هستند این را اعلام مَی کنیم امروز ایران با تمام دنیا ارتباط دارد و فقط با دو کشور اسرائیل و آمریکا ارتباط ندارد.

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به دستاورد‌های نیرو‌های مسلح گفت: نیرو‌های مسلح موفق شده اند جت جنگنده تمام ایرانی را به پرواز درآورند و این نشان دهنده توانمندی این نیروهاست.

حجت الاسلام قابل در ادامه به جنایات سایت منافق صفت آمد نیوز اشاره کرد و گفت: با تحرکات این سایت ضد انقلاب خارج نشین در سال ۹۶ در بیش از ٣٠٠ شهر کشور اغتشاش شد و امروز با تلاش سربازان گمنام اطلاعات سپاه و نفوذ در دستگاه‌های اطلاعاتی فرانسه این عامل ضد انقلاب دستگیر شد.

او افزود: در اینجا هم از سپاه قدرتمند و هم از دستگاه قضا که امید را در بین مردم ایجاد کرده است درخواست داریم تا در سریعترین زمان ممکن عوامل و خطوط ارتباطی این عامل ضد انقلاب را در داخل کشور شناسایی و دستگیر کند.

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به حملات ترکیه به سوریه گفت: در این حملات جنایات زیادی شده است و سازمان ملل دوبار تشکیل جلسه داده ولی نتوانسته در مورد آوارگی مردم سوریه تصمیم گیری کند.

حجت الاسلام قابل در ادامه به جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین اشاره کرد و گفت: ٧٠ سال است که فلسطین را اشتغال کرده اند و در این زمینه منطق ایران منطق حمایت از مظلومین است.

انتهای پیام/ک

خطبه های نماز جمعه قزوین 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.