سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام عنوان کرد؛

جراحی ۵۸۸ زائر مصدوم در بیمارستان‌های ایلام

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: ۵۸۸ زائر اربعین مصدوم از سیزدهم مهرماه تا کنون در بیمارستان‌های ایلام مورد عمل جراحی قرار گرفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، محمد کریمیان رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: از ابتدای شروع سفر زوار به کربلای معلی برای حضور در راهپیمایی اربعین تاکنون ۷۷۱ نفر در سوانح رانندگی دچار مصدومیت شدند که ۷۳۳ نفر آنان در مراکز درمانی مهران و ایلام بستری شدند.

او افزود: همچنین در این مدت به ۶۰ هزار و ۵۸۳ زائر اربعین در پایگاه‌ها، مراکز اورژانس و مراکز درمانی استان خدمات درمانی ارائه شده است.

کریمیان یادآور شد: از تعداد بیماران مصدوم ۳۲۸ مورد به داخل استان و ۱۴۹ مورد آن‌ها نیز به خارج از استان برای مداوا اعزام شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام بیان کرد: همچنین در مرکز فوریت‌های پزشکی نیز ۳۲ هزار و ۷۰۹ مورد خدمات درمانی ارائه شده، ۲ هزار و ۳۸۳ مورد فراخوان آمبولانس و ۶۱ مورد انتقال با بالگرد صورت گرفته است.

کریمیان اظهار کرد: در این مدت همچنین ۱۳۲ مورد بیمار به دلیل وخامت حال از مرز عراق وارد کشور شده که بیماری آنان ناراحتی‌های قلبی و فشارخون بوده است.

انتهای پیام/ د

جراحی ۵۸۸ زائر مصدوم از سیزدهم مهرماه تا کنون

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.