نماینده مدیران مسئول نشریات دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت:میزبانی سومین نشست منطقه غرب خانه نشریات به دانشگاه علوم پزشکی ایلام به ایلام تعلق گرفت.

اعطای میزبانی سومین نشست منطقه غرب خانه نشریات به دانشگاه علوم پزشکی ایلام

متین نصیری نماینده مدیران مسئول نشریات دانشگاه علوم پزشکی ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های شبانه روزی، میزبانی سومین نشست خانه نشریات غرب کشور به دانشگاه علوم پزشکی ایلام اعطا گردید و این یک خبر بسیار مسرت‌بخش برای فعالین فرهنگی دانشگاه به ویژه فعالین حوزه نشریات است.

نصیری در خصوص زمان برگزاری این نشست افزود: این نشست یکم تا سوم آبان‌ماه در دانشگاه علوم پزشکی ایلام برگزار می‌گردد؛ و مدیران مسئول دارای صلاحیت مشروحه ذیل می‌توانند در این نشست شرکت نموده و از امتیاز‌ها بهره‌مند گردند.

۱. هر نشریه در انتخابات خانه نشریات و کارگاه‌ها یک حق رای و سهیمه دارد که این حق و سهمیه متعلق به مدیر مسئول نشریات دانشجویی است و در صورت عدم حضور وی در اختیار سردبیر قرار می‌گیرد.

۲. صرفاً نشریاتی می‌توانند در انتخابات و کارگاه‌ها شرکت نمایند که صاحب امتیاز و مدیر مسئول آن‌ها دانشجو یا یکی از نهاد‌هایی دانشجویی (تشکل‌های اسلامی، کانون‌های فرهنگی، انجمن‌های علمی و شودای صنفی) باشد.

۳. نشریه بطور میانگین در یکسال گذشته در هر نیمسال تحصیلی، حداقل یک شماره نشریه منتشر شده باشد (از تاریخ اول بهمن ۹۷ به بعد)

او اضافه کرد: متقاضیان که دارای شرایط اعلام شده می‌باشند، می‌توانند ضمن مراجعه به سایت www.khanehnashriat.ir نسبت به ثبت نام در سومین نشست منطقه‌ای خانه نشریات اقدام نمایند.

انتهای پیام/ د

میزبانی ایلام در سومین نشست منطقه غرب خانه نشریات 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.