رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: ۷۶ زائر مجروح ۲ حادثه رانندگی شب گذشته در جاده‌های عراق به مراکز درمانی مهران منتقل شدند.

انتقال مصدومان شب گذشته ی جاده ی عراق به مراکز درمانی مهران

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،محمد کریمیان رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت:این افراد که در اثر برخورد ۲ دستگاه اتوبوس و خروج ۲ ون از مسیر مجروح شده بودند به مراکز درمانی مهران و سپس مرکز استان منتقل شدند.

او یادآور شد: حال عمومی برخی از این افراد پس از درمان خوب شده و مرخص شده‌اند و تعدادی نیز که نیاز به عمل جراحی داشتند در بیمارستان‌های ایلام مورد عمل جراحی قرار گرفتند و شماری نیز پس از درمان اولیه به استان‌های محل زندگی خود اعزام شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام اضافه کرد: از ۱۳ مهرماه تا امروز پنج هزار و ۴۱۷ نفر از خدمات درمانی پایگاه ها، مراکز درمانی و بیمارستان‌های مستقر در مسیر مهران بهره‌مند شده‌اند و خدمات درمانی مورد نیاز به آنان ارائه شده است.

کریمیان تعداد بیماران منتقل شده با آمبولانس را ۹۲۸ نفر اعلام کرد و افزود: همچنین در این مدت ۱۸ مورد توسط بالگرد به بیمارستان منتقل شده‌اند.

او اظهار کرد: همچنین ۶۴۵ مورد به بیمارستان‌های مرکز استان اعزام که هفت نفر از آن‌ها در مسیر فوت شده‌اند.

کریمیان اعلام کرد: همه نیرو‌ها و کادر درمانی و پزشکی استان به صورت کشیک و شبانه روزی در خدمت زوار هستند، اما در پایانه مرزی به دلیل ازدحام زیاد جمعیت زوار معمولا تردد تا مرکز درمانی با مشکل مواجه است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام عنوان کرد: تمام خدمات به صورت کامل با حضور شبانه روزی نیرو‌ها در پایگاه‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان به زوار ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ د

انتقال مصدومان به بیمارستان مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.