سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرصتی برای طراحان جوان در کارگاه‌های طراحی پوستر

سرپرست واحد هنر‌های تجسمی حوزه هنری استان کرمان از آغاز نخستین دوره کارگاه‌های آموزشی طراحی پوستر واحد هنر‌های تجسمی حوزه هنری استان کرمان در شهرستان‌های استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سیدجوادمیرحسینی سرپرست واحد هنر‌های تجسمی حوزه هنری استان کرمان گفت: در نخستین دوره  کارگاه‌ها طراحی پوستر که از مهرماه ۱۳۹۸ در شهرستان‌های سیرجان و جیرفت برگزار می‌شود «محمد علیزاده»، «علیرضا بیت اللهی» و «مهلا میرزایی» از طراحان گرافیک استان بعنوان مدرس کارگاه حضور دارند.

او ادامه داد: آغاز این برنامه‌ها با برگزاری نخستین جلسه کارگاه طراحی پوستر توسط محمد علیزاده در روز جمعه ۱۹ مهرماه سال جاری و با حضور مهدی بذرافشان معاون فرهنگی حوزه هنری استان کرمان، علی ملازاده کارشناس واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان کرمان و جمعی از طراحان گرافیک شهرستان سیرجان از ساعت ۱۰ الی ۱۳ و ۱۴ الی ۱۷ در محل موسسه فرهنگی هنری معراج اندیشه گل گهر انجام شد.

میرحسینی تصریح کرد: تلاش داریم امکان حضور هنرمندان و علاقه‌مندان رشته‌های گرافیک و طراحی پوستر را فراهم کرده و بر همین اساس طزاحان گرافیک استان می‌توانند به صورت رایگان در این کارگاه‌ها شرکت کنند.

سرپرست واحد هنر‌های تجسمی حوزه هنری استان کرمان بیان کرد: تربیت طراحان گرافیک خلاق در قالب کار گروهی و کارگاهی، حمایت از هنر انقلابی و تولید آثار فاخر از اهداف برگزاری این کارگاه است.

او با عنوان اینکه آثار تولیدی این کارگاه در قالب نمایشگاه به نمایش در خواهد آمد اظهار کرد: شرکت در این کارگاه آموزشی رایگان است و به شرکت کنندگان در پایان دوره، گواهی شرکت اعطا خواهد شد.

میرحسینی در پایان با اشاره به اینکه این کارگاه‌ها با همکاری سازمان بسیج هنرمندان شهرستان‌های سیرجان و جیرفت و موسسه فرهنگی هنری معراج اندیشه گل گهر سیرجان برگزار می‌شود اظهار کرد: افرادی که علاقه‌مند به حضور در این کارگاه‌ها هستند می‌توانند به واتساپ شماره ۹۱۳۱۹۷۶۴۰۶ درخواست ثبت نام خود را ارسال کنند.

برگزاری کارگاه طراحی پوستر در جیرفت کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.