سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خروج حدود ۱۳۰ هزار زائر اربعین از مرز "خسروی"

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از خروج حدود ۱۳۰ هزار زائر اربعین از مرز "خسروی" از ابتدای بازگشایی این مرز تاکنون خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه از ابتدای بازگشایی مرز خسروی نزدیک به ۱۳۰ هزار نفر از این مرز به عتبات عالیات رفته‌اند،گفت : خروج زوار در روز‌های ابتدایی بازگشایی این مرز کمتر و روزی هزار تا دو هزار نفر بود، اما اکنون به روزانه چند ۱۰ هزار نفر رسیده است.

او گفت : فقط در روز گذشته (۲۰ مهر) ۲۳ هزار نفر زائر از طریق مرز خسروی از کشور خارج شدند.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه،گفت: علی رغم ازدحام جمعیتی که در این مرز وجود دارد، ارائه خدمات به زوار به بهترین شکل در حال انجام است.

کرمی با اشاره به وجود ۴۸ گیت فعال در این مرز، گفت: تمام امکانات و زیرساخت‌ها در پایانه مرزی خسروی فراهم است.

او تعداد افرادی که از طریق مرز خسروی وارد کشور شده‌اند را نیز در روز گذشته حدود ۱۳۰۰ تا ۱۴۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: ورود از مرز خسروی در روز‌های اول طرح اربعین بسیار کمتر و روزی حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ نفر بود .

 کرمی گفت: پس از انجام مذاکرات با مقامات عراق به منظور برطرف کردن مشکل تردد زائران در منطقه منذریه عراق، ۲۵۰ دستگاه اتوبوس را به این منطقه اعزام کردیم.

او افزود: این اتوبوس‌ها که از سراسر کشور در اختیار ستاد اربعین استان کرمانشاه قرار گرفته اند، روز گذشته از طریق مرز خسروی راهی منذریه شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: پس از استقرار اتوبوس‌های ایرانی در منذریه عراق مشکل تردد زائران اربعین حسینی کاملا برطرف شد.

 

 

انتهای پیام/د

خروج زوار در روز‌های ابتدایی بازگشایی مرز کمتر بود

 

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.