سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمله مدافع تیم ملی به رکورد جهانی

سرخیو راموس اسپانیایی درصدد است تا رکورد احمد حسن مصری را بشکند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های اروپا (یورو) ۲۰۲۰، تیم‌های اسپانیا و نروژ به مصاف هم می‌روند. در همین خصوص رسانه  AS نوشت: سرجیو راموس، مدافع و کاپیتان تیم ملی اسپانیا در دیدار فردا (شنبه) با نروژ در مسابقات یورو ۲۰۲۰ رکورد شکنی می‌کند و از لحاظ تعداد بازی‌های ملی از ایکر کاسیاس می‌گذرد.

راموس اکنون با ۱۶۷ بازی ملی با ایکر کاسیاس بیشترین بازی ملی در لاروخا (لقب تیم ملی اسپانیا) را دارد و در صورت حضور در بازی فردا رکورد کاسیاس را می‌شکند و در صدر قرار می‌گیرد.


بیشتر بخوانید: راموس در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ حاضر می‌شود


همچنین راموس با حضور در مقابل نروژ تنها ۸ بازی ملی از بوفون، گلر سابق ایتالیا در سطح اروپا کم دارد و در سطح جهان نیز ۱۶ بازی برای شکستن رکورد احمد حسن، مصری کم دارد. او درصدد است تا کورد احمد حسن مصری را بشکند و به بیشترین بازی ملی برسد.

راموس از سال ۲۰۰۵ برای اسپانیا بازی می‌کند. او در ۱۶۷ بازی موفق به زدن ۲۱ گل شده است. راموس کاپیتان اسپانیا محسوب می‌شود و همراه با این تیم به جام‌ها و مدال‌های زیادی دست پیدا کرده است.

در رده بندی بیشترین بازی‌های ملی، احمد حسن بازیکن بازنشسته مصری است که موفق به ثبت ۱۸۴ بازی ملی شده است. محمد الدعایه از عربستان و کلودیو سوارز از مکزیک در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

انتهای پیام/

راموس به دنبال رکورد شکنی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
حمید
۱۰:۵۹ ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
مدافع تیم ملی اسپانیا البته