در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا تیم رئال مادرید مقابل کلوب بروژ متوقف شد و آتالانتا از شاختار دونتسک شکست خورد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه، ۲ دیدار همزمان برگزار شد که در بازی مهم‌تر تیم رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو از گروه A میزبان تیم کلوب بروژ بلژیک بود که با نتیجه ۲ بر ۲ متوقف شد.

در این بازی تیم بلژیکی شاگردان زیدان را در نیمه اول غافلگیر کرد و ۲ گل توسط امانوئل دنیس در دقایق ۹ و ۳۹ وارد دروازه کورتوا کردند. در نیمه دوم کورتوا دروازه بان رئال مادرید که روی هر ۲ گل مقصر بود تعویض شد و آرئولا به جای او به بازی آمد.

سرخیو راموس کاپیتان کهکشانی‌ها که در این مسابقه برای صد و بیستمین بار در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفت و رکورد روبرتو کارلوس را به عنوان مدافعی که بیشترین تعداد بازی در لیگ قهرمانان اروپا دارد را شکست، در دقیقه ۵۹ گلزنی کرد و اختلاف را به حداقل رساند.


بیشتر بخوانید: شاگردان زیدان و ساری به دنبال کسب نخستین پیروزی/ تقابل جذاب گالاتاسرای و پاری سن ژرمن در استانبول


در دقیقه ۸۴ رود وورمر بازیکن تیم کلوب بروژ از زمین مسابقه اخراج شد تا کار این تیم برای محافظت از تک گل برتری شان مقابل تیم میزبان سخت شود و دو دقیقه بعد کاسمیرو هافبک رئال مادرید بازی را به تساوی کشاند.

این مسابقه در نهایت با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید تا رئال مادرید که در هفته نخست مقابل پاری‌سن‌ژرمن شکست خورده بود یک امتیازی شود و تیم کلوب بروژ نیز پس از کسب تساوی مقابل گالاتاسرای در هفته نخست، دومین امتیازش را کسب کند.

در دیدار همزمان تیم آتالانتا ایتالیا میزبان تیم شاختار دونتسک اوکراین بود که با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد.

ایتالیایی‌ها پس از این که پنالتی دقیقه ۱۶ خود را توسط ایلچیچ از دست دادند در دقیقه ۲۸ توسط دوان زاپاتا به گل رسیدند، اما جونیور مورائس در دقیقه ۴۱ بازی را به تساوی کشاند. این نتیجه تا اواخر مسابقه ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۹۵ سولومون برای تیم شاختار دونتسک گلزنی کرد تا تیمش ۳ امتیاز این مسابقه خارج از خانه را به دست بیاورد.

آتالانتا در هفته اول هم با نتیجه سنگین ۴ بر صفر مقابل دینامو زاگرب شکست خورده بود با تحمل دومین شکست خود  بدون امتیاز در انتهای جدول گروه سوم باقی ماند تا کار صعودش بسیار دشوار شود. شاختار هم که در هفته اول مقابل منچسترسیتی شکست خورده بود در رتبه سوم این گروه قرار دارد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ قهرمانان اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار