کاپیتان ملی پوش ممکن است به دلیل توهین به کمک داور حداقل ۴ و حداکثر ۱۲ جلسه از حضور در ترکیب تیمش محروم شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال اتلتیکو مادرید در ورزشگاه واندا متروپولیتانو میزبان رئال مادرید بود و در پایان ۲ تیم به تساوی صفر بر صفر رسیدند.

سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید، شب گذشته در بازی برابر اتلتیکو نمایش درخشانی داشت، اما در انتهای بازی از سوی اتلتیکو به این متهم شد که به کمک داور فحاشی کرده است. اواخر نیمه اول دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو با اصرار از داور می‌خواست تا راموس را اخراج کند چرا که به زعم او راموس به کمک داور توهین کرده بود. اتفاقی که البته رخ نداد و حتی در پایان مسابقه نه داور و نه کمک داور و داور چهارم چنین چیزی را گزارش نکردند. احتمال اینکه ناظر داوری نیز چنین اتفاقی را گزارش کند، بعید به نظر می‌رسد.


بیشتر بخوانید: مروری بر تاریخچه شهرآورد مادرید


البته در حال حاضر ۲ گزینه برای اتلتیکو وجود دارد. اولی شکایت از سرخیو راموس به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا است و دومی اینکه چنین کمیته‌ای خودش اقدام کند که تا الان چنین چیزی سابقه نداشته است.

محرومیت سنگین در انتظار کاپیتان به دلیل فحاشی به داور

اتلتیکو به نظر قصد شکایت از راموس را دارد و اگر فحاشی راموس در کمیته انضباطی ثابت شود (چیزی که در تصاویر تلویزیونی مشهود است) کاپیتان رئال ممکن است بین ۴ تا ۱۲ جلسه محروم شود که قطعا اتفاق بزرگ برای رئال خواهد بود.

آوریل گذشته و در جریان دیدار بارسا و اتلتیکو در نوکمپ، دیگو کاستا به دلیلی مشابه هشت جلسه از همراهی اتلتیکو محروم شد.


بیشتر بخوانید: دویست و هفتاد و چهارمین شهرآورد مادرید برنده نداشت


انتهای پیام/

آخرین اخبار از رئال مادرید اسپانیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار