سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۱۶ مهر در فارس

مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۱۶ مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۱۶ مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۰ کیلو تریاک در ممسنی

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی از کشف ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک خبر داد.

سرهنگ محمد هاشم قسام گفت: ماموران انتظامی در یک عملیات منسجم ۲ تن از اعضای باند سوداگر مرگ را با ۲ دستگاه خودرو سواری در محور قائمیه – نورآباد شناسایی و دستگیر کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از خودرو‌های توقیفی، ۱۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

سرهنگ قسام با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهاد‌های مسئول با نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی در پایان از شهروندان خواست: برای مقابله با عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کشف ۸ دستگاه تجهیزات مخابراتی قاچاق در اقلید

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید ازکشف ۸ دستگاه تجهیزات مخابراتی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ مراد صارمی گفت: در پی کسب خبری مبنی برقطعی و افت فشار در شبکه برق، موضوع به صورت ویژه دردستورکار ماموران انتظامی قرارگرفت.

او افزود: ماموران پس از اقدامات اطلاعاتی و فنی موفق به شناسایی یک ساختمان شدند که به صورت غیرمجاز ۸ دستگاه تجهیزات مخابراتی قاچاق در آنجا نگهداری می‌شد.

فرمانده شهرستان اقلید با بیان اینکه در این خصوص یک متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد، افزود: ارزش اموال مکشوفه، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

مصدومیت سه سرنشین در واژگونی خودرو سواری

واژگونی خودرو سواری سمند در دو راهی قلات، موجب آسیب دیدگی سه نفر از سرنشینان شد.

روز گذشته شهروندان درتماس با سامانه ۱۲۵ وقوع این حادثه را اطلاع رسانی کردند که ستادفرماندهی آتش نشانی شیراز ساعت ۱۷:۱۵ روز گذشته بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۸ را به دوراهی قلات اعزام کرد.

عدلو سخنگوی سازمان آتشنشانی شیراز در این باره ابراز داشت: یک دستگاه خودروی سواری سمند در هنگام حرکت در مسیر به دلایل نامعلوم از مسیر اصلی خارج و دچار واژگونی شد.

او ادامه داد: بر اثر این حادثه سه نفر از سرنشینان این خودرو‌ها (سه جوان با میانگین سنی ۲۰ سال) دچار آسیب دیدگی شدند.

عدلو افزود: آتش نشانان بلافاصله با ایمن سازی محل حادثه از نشت بنزین خودرو جلوگیری کردند و خودروی آسیب دیده را به محل امن در حاشیه بزرگراه انتقال دادند و مصدومین را برای انتقال به بیمارستان تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.
انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.