مهم‌ترین حوادث امروز ۱۵ مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۱۵ مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

فوت مرد ۶۳ بر اثر برق گرفتگی در شیراز

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس از فوت مردی ۶۳ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان شیراز خبر داد.

سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع برق گرفتگی منجر به فوت در خیابان نهضت، بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان شیراز به همراه دیگر نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

او تصریح کرد: با حضور ماموران و برابر نظریه اولیه کارشناسان اورژانس، مشخص شد که نامبرده در منزل به علت نامعلوم دچار برق گرفتگی شده و فوت کرده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه جسد متوفی برای بررسی بیشتر به پزشک قانونی منتقل شد، به شهروندان توصیه کرد: هنگام کار با وسایل برقی موارد ایمنی را رعایت کنند تا شاهد حوادث دلخراش نباشیم.

پژو حامل پارچه‌های قاچاق به بازار نرسید

فرمانده انتظامی کوار از توقیف یک سواری ۴۰۵ و کشف پارچه‌های قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ علی بابایی فرمانده انتظامی کوار اظهار کرد: ماموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک سواری ۴۰۵ حامل پارچه مظنون و آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: پس از بررسی و استعلام از سامانه کالای قاچاق مشخص شد که پارچه‌ها از مبادی غیر قانونی وارد کشور شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کوار با بیان اینکه در بازرسی از آن خودرو، ۸۸ طاقه پارچه قاچاق کشف و یک نفر متهم دستگیر شد، افزود: ارزش ریالی این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان، ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سارق حرفه‌ای با ۳۶ فقره سرقت روانه زندان شد

فرمانده انتظامی شیراز گفت: یک سارق حرفه‌ای در این شهرستان با ۳۶ فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو دستگیر و روانه زندان شد.

سرهنگ فرج شجاعی فرمانده انتظامی شیراز اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات خودرو در برخی مناطق شیراز، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او تصریح کرد: ماموران انتظامی کلانتری این شهرستان با انجام رصد اطلاعاتی و به کارگیری شگرد‌های خاص پلیسی، موفق شدند یک نفر سارق را شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه این سارق حرفه‌ای در بازجویی فنی و تخصصی به ۳۶ فقره سرقت محتویات و قطعات خودرو اقرار کرد، افزود: متهم تحویل مراجع قضائی و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

۲۶ راس دام قاچاق در دام قانون/۳ نفر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی لارستان گفت: با تلاش مأموران انتظامی این شهرستان، ۲۶ رأس گاو قاچاق به ارزش ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی لارستان اظهار کرد: مأموران انتظامی این شهرستان، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از محور‌های مواصلاتی در یک عملیات ضربتی، به ۳ دستگاه خودرو حامل احشام مظنون و آن‌ها را متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودروها، تعداد ۲۶ راس گاو قاچاق کشف شد، تصریح کرد: در این خصوص ۳ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ امجدی با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان، ارزش دام‌های قاچاق، ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: مبارزه با قاچاق دام برای امنیت غذایی جامعه انجام می‌شود و شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.