سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام خبر داد;

احداث ۱۰ دستگاه چادر راب هال به منظور اسکان اضطراری زائران اربعین

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: به منظور اسکان اضطراری زائران اربعین ۱۰ دستگاه چادر راب هال در مسیر تردد زائران مستقر گردید.

عارفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: به توجه به  افزایش تردد زائران از مرز مهران ، تدابیری در رابطه با اسکان اضطراری زائران درمرز مهران اندیشیده شده است.

او ادامه داد: ۱۰ دستگاه چادر راب هال با مساحت ۲ هزار و ۸۰۰ متر مربع در مسیر تردد زائران احداث گردیده و می‌تواند بیش از ۲ هزار زائر را اسکان دهند.

عارفی مطرح کرد: چادر‌های راب هال چادر‌هایی هستند که از مقاومت بالایی برخوردارند و به سرعت نصب می‌شوند و پس از نصب فضای بسیار زیادی را برای استفاده کنندگان ایجاد می‌کند و در مواقعی که ازدحام جمعیت در مرز مهران افزایش می‌یابد می‌توان به منظور اسکان موقت از آنان استفاده کرد.

او بیان کرد: همچنین اردوگاه‌های اسکان اضطراری هلال احمر در پایانه برکت مستقر هستند و با توجه به افزایش جمعیت زائران، مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

عارفی اظهار کرد: ۲۸ پایگاه امداد و نجات هلال احمر استان ایلام که شامل ۱۲ پایگاه ثابت و ۱۶ پایگاه موقت هستند از امروز در مسیر تردد زائران فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

انتهای پیام/ ن

اسکان اضطراری زائران توسط هلال احمر ایلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.