سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندپی خبرداد؛

واگذاری مراتع عشایر استان تهران در اولویت استانداری

استاندار تهران گفت: واگذاری مراتع اصلی عشایر استان تهران در اولویت است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، انوشیروان محسنی بند پی استاندار تهران در جلسه شورای عشایر استان تهران اظهار کرد: در تمام دنیا در برخی منابع به ویژه منابع غذایی مشکلاتی را مشاهده می‌کنیم، اما عشایر ایران به دلیل تولیدات ارگانیک می‌توانند چرخه تولید را تکمیل کنند.

وی افزود: جامعه عشایری استان تهران یک ظرفیت منحصر به فرد برای تحقق شعار رونق تولید محسوب می‌شوند.

استاندار تهران گفت: جامعه عشایری نیازمند کمترین توجه دولت هستند و در این صورت با پویایی که این جامعه دارند بیشترین بازدهی را دارند.

وی ادامه داد: امروز جامعه عشایر نیازمند حمایت عملی هستند و در این راستا فراهم کردن امکانات برای عرضه محصولات عشایری ضروری است.

محسنی بندپی بیان کرد: در آخرین مصوبه شورای عشایر بندی وجود دارد تا فرمانداران مسیر‌های رفت و آمد عشایر را ثبت قانونی کنند و نقشه ثبتی این مسیر‌ها باید مشخص شود.


بیشتر بخوانید: نابودی ۳ هزار و ۵۰۰ خانه میراثی در اثر توسعه کالبدی پایتخت


وی افزود: در تامین نهاده‌های دامی حتما پیگیری لازم باید صورت گیرد و در عین حال ممیزی اراضی دشت لار ضروری است چرا که از آخرین ممیزی نزدیک به بیش از ۳۰ سال است.

استاندار تهران‌گفت: آنچه که حق عشایر است باید از اعتبارات ارزش افزوده باید به جامعه عشایر پرداخت شود و برای تامین آب مورد نیاز عشایر با جدیت عمل خواهیم کرد همچنین در واگذاری مراتع اصلی عشایر استان تهران  در اولویت است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.