معاون استاندار گفت: از محیط زیست کشور درخواست شد تا شهرک‌ها از شعاع ۱۲۰ کیلومتری معاف شوند.

معافیت شهرک‌های صنعتی از شعاع ۱۲۰ کیلومتریبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد امامی امین معاون امور اقتصادی استانداری تهران در جلسه رفع موانع تولید و رونق تولید استان تهران که امروز عصر (نهم مهرماه) در استانداری تهران برگزار شد، در توضیح مصوبات این جلسه گفت:در جلسه رقع موانع و رونق تولید چند موضوع از جمله احداث مجتمع‌های تولیدی، مجتمع تولید جهان کریستال، احداث کارخانه پوشاک، احداث جایگاه سوخت و تاسیس گلخانه در صفا دشت مطرح شد.

معاون امور اقتصادی استانداری تهران درباره احداث مجتمع‌های تولیدی بیان کرد: براساس آئین نامه احداث مجتمع‌های صنفی قرار شد از اراضی منطقه استعلام گرفته شود تا براساس آن نحوه احداث مجتمع‌ها مشخص شود.

امامی امین درباره کارخانه جهان کریستال اظهار کرد:با توجه به ماده ۱۱ هوای پاک، شعاع ۱۲۰ کیلومتری و همچنین محدودیت افزایش ظرفیت، از محیط زیست کشور درخواست شد تا شهرک‌ها از شعاع ۱۲۰ کیلومتری معاف شوند و اگر این درخواست مورد موافقت قرار گیرد این اقدام می‌تواند یکی از ظرفیت‌ها در زمینه ارز اوری و تامین نیاز داخلی در جهت تامین بازار از کریستال‌های تولیدی کارخانه باشد.

معاون امور اقتصادی استانداری تهران افزود: برای احداث کارخانه پوشاک‌نیز قرار شد مجوز پروانه صنفی برای آن صادر شود.

امامی امین با اشاره به احداث مکان عرضه سوخت تصریح کرد: در این موضوع دریافت تسهیلات بود که قرار بر این شد بانک عاملی برای دریافت تسهیلات معرفی شود.

او در توضیح احداث گلخانه در صفادشت گفت: برای احداث گلخانه در صفا دشت تصمیم بر آن شد جلسه‌ای جداگانه با دستگاه‌های ذی ربط برای واگذاری زمین برگزار شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار