سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترامپ استیضاح میت رامنی را خواستار شد

رئیس‌جمهور آمریکا خواستار استیضاح سناتور میت رامنی شد و اعلام کرد رای‌دهندگان جمهوریخواه در ایالت یوتا با انتخاب وی برای سنا مرتکب اشتباه شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس جمهور آمریکا روز شنبه خواستار استیضاح سناتور میت رامنی شد و رای جمهوریخواهان ایالت یوتا به رامنی برای حضور در سنا را اشتباه خواند.

دونالد ترامپ در پیامی در توئیتر نوشت: این سناتور جمهوریخواه ایالت یوتا باید کنار گذاشته شود و سناتور جف فلیک فردی بهتر از رامنی بود.

وی افزود: شنیده ام مردم یوتا در حال بررسی این موضوع هستند که رای آن‌ها به سناتور میت رامنی اشتباه بزرگی بود. من هم موافقم، رامنی فردی احمق است که بازیچه دست دموکرات‌های هیچ کاره تبدیل شده است.

رئیس‌جمهور آمریکا دیروز هم در ادامه تلاش‌های خود برای توجیه رسوایی اوکراین گیت، در توئیتر به رامنی حمله کرد و او را الاغ مغرور خواند. (اینجا)

بنابر نظرسنجی که ماه ژوئیه انجام شد میت رامنی که سال گذشته به مجلس سنای آمریکا راه یافت پایین‌ترین میزان محبوبیت را در هیئت نمایندگی یوتا در کنگره پیدا کرده است. سناتور‌های آمریکایی به لحاظ حقوقی نمی‌توانند استیضاح شوند، اما امکان برکناری آن‌ها در برخی ایالت‌ها وجود دارد.

این توئیت ترامپ به دنبال خشم وی از اظهارات اخیر میت رامنی انجام شد که درخواست‌های ترامپ را از چین و اوکراین برای تحقیق درباره جو بایدن معاون پیشین خود "غلط و هولناک" خوانده بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.