سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشارکت همه ارگان‌ها تأثیر بسزایی در ارتقای امنیت دارد

فرمانده انتظامی شهرستان زرند گفت: مشارکت همه ارگان‌ها، سازمان‌ها و عموم مردم تأثیر بسیار بسزایی در ارتقای امنیت دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ هادی میرزایی فرمانده انتظامی شهرستان زرند با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: شهرستان زرند از شهرستان‌های امن استان است که این موفقیت حاصل تلاش مجموعه قضایی، نیرو‌های نظامی و انتظامی و مشارکت موثر مردم محقق شده است.

او همچنین به نقش مردم در ماموریت‌های نیروی انتظامی اشاره و افزود: امروز سرمایه اجتماعی در سایه مردم‌داری و عمل به قانون می‌گذرد و مشارکت همه ارگان‌ها، سازمان‌ها و عموم مردم تأثیر بسیار بسزایی در ارتقای امنیت دارد.

 فرمانده انتظامی شهرستان زرند با تاکید بر اینکه نقش رسانه‌ها در ارتقای امنیت عمومی بر هیچ کسی پوشیده نیست، افزود: رسانه‌ها دوشادوش نیروی انتظامی در ایجاد امنیت نقش بسزایی دارند.

او به برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در هفته ناجا اشاره کرد و گفت: مراسم غبارروبی قبور مطهر شهدا، دیدار باامام جمعه، برپایی میز خدمت در مصلی پیامبر اعظم (ص)، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، اهدا خون و برگزاری صبحگاه مشترک، از جمله برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان زرند به فعالیت‌های یکساله این فرماندهی اشاره کرد و گفت در یک سال گذشته ۲۸هزار ۲۹۴ تماس با ۱۱۰ برقرار شده است.

او گفت: با تلاش پلیس آگاهی ۷۸۱ نفر از سارقانی که در وقوع سرقت دست داشتند شناسایی و دستگیر شدند ، ۶۷  درصد افزایش کشف و ۴۳ درصد افزایش دستگیری عنوان کرد.

او بابیان اینکه در طول این مدت دایره مبارزه با مواد مخدر موفق به کشف و ضبط بیش از ۹۰۰ کیلوگرم مواد مخدر شده است که نسبت به سال مشابه حدود ۴۵ درصد کشفیات داشته‌ایم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به توقیف بالغ بر ۲ هزار دستگاه موتورسیکلت فاقد بیمه و کلاه ایمنی در سطح شهرستان و ۱۸۲۰ دستگاه خودرو متخلف و هدایت به پارکینگ افزود: بالغ بر ۱۶ هزار پرونده قضایی در شهرستان تشکیل شده است.

او به فعالیت‌های پلیس فتا اشاره کرد و گفت: در رابطه با جرایم اینترنتی ۱۰۵ پرونده تشکیل و بالغ بر ۹۹ درصد پرونده‌های جرائم اینترنتی کشف و در این رابطه ۲۲ متهم دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد .

او از مردم خواست در صورت مشاهده هر نوع اعمالی که خلاف شئون اجتماعی است با تلفن ۱۱۰ پلیس تماس و گزارش دهند.

انتهای پیام/س

زرند از شهرستان‌های امن استان کرمان است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.