سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تردد بیش از ۶۶ هزار نفر از مرز مهران در ۲۴ ساعت گذشته

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام از تردد بیش از ۶۶ هزار نفر از مرز مهران در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، نورااله دلخواه مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام گفت:در ۲۴ ساعت گذشته ۴۸ هزار و ۱۹۴ نفر از زوار ایرانی از طریق مرز مهران خارج و ۱۱ هزار و ۵۴۸ نفر از طریق این مرز وارد کشور شده است.

او بابیان این در همین مدت نیز ۳ هزار و ۳۲۶ نفر از اتباع دیگر کشور از طریق مرز بین‌المللی مهران عازم کشور عراق شده است، ابراز کرد: در همین مدت نیز ۳ هزار و ۳۰۴ نفر از اتباع خارجی از طریق مرز مهران وارد کشور شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام یادآور شد: درمجموع در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ هزار و ۸۵۲ نفر از طریق مرز مهران وارد کشور و ۵۱ هزار و ۵۲۰ نفر از طریق این مرز از کشور به‌منظور زیارت عتبات عالیات و شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی خارج‌شده است.

دلخواه بابیان اینک اینکه در ۲۴ ساعت گذشته درمجموع ۶۶ هزار و ۳۷۲ نفر از طریق مرز مهران تردد داشته‌اند، خاطرنشان کرد: ۱۹۰۰ دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران به مرز مهران اختصاص داده‌شده است.

او خاطرنشان کرد: طرح جابجایی زائران به‌صورت دومرحله‌ای است زائران از مهران به همدان، کرمانشاه و اندیمشک انتقال داده می‌شوند و ازاینجا به سایر نقاط مختلف کشور جابه‌جا می‌شوند.

انتهای پیام/غ

تردد بیش از ۶۶ هزار نفر از مرز مهران 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.