مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: مدیران استانی باید در اجرای طرح های توسعه ای جاده ای بیشترین توجه خود را معطوف به کیفیت کار کنند.

دلخواه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام  اجرای طرح های توسعه ای جاده ای در استان ایلام ;گفت:مدیران استانی باید در اجرای طرح های توسعه ای جاده ای بیشترین توجه خود را معطوف به کیفیت کار کنند تا از رهگذر اعتبارهایی که هزینه می شود به بهترین شکل از راه ها حفاظت و امنیت شود.

او تاکید کرد:کارها و طرح هایی که در حوزه نگهداری راه ها انجام می شود افزون بر اینکه شاخصی است برای ارتقای ملی، به حفظ راه ها بعنوان سرمایه های ملی کمک می کند.

دلخوا در این راستا اظهار کرد:در بخش نگهداری راه ها، ارتقا و افزایش ایمنی جاده ای ضرورت دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت : در بخش نگهداری راه ها باید کارهایی مانند خط کشی حریم جاده ها، آسان سازی تردد خودرویی، نصب به موقع تابلو، اصلاح دور برگردان ها و ساخت تقاطع های غیر هم سطح در اولویت قرار دارد.

او بر فعالیت های حفاظتی جاده ای اشاره کردو افزود: با توجه به محدودیت های اعتباری ملی باید به خوبی از سطح راه ها حفاظت شود.

دلخواه در ادامه یاداور شد: باید از محل سرمایه گذارهایی که در حوزه راه می شود شرکت های قوی و کارآمد راه اندازی شود تا بتوانیم در این حوزه برند سازی کنیم.

انتهای پیام/با

ضرورت ارتقای ایمنی راه ها در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.