سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی استان سمنان:

جرائم خشن در استان سمنان ۳۰ درصد کاهش یافت

سرهنگ عبدالله حسنی گفت : به اراذل‌واوباش در استان اجازه عرضه اندام نخواهیم داد و در بحث تأمین امنیت مردم، کوتاهی نخواهیم کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان در آئین صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی استان سمنان بابیان اینکه در بحث تأمین امنیت مردم، کوتاهی نخواهیم کرد، گفت: در این حوزه خوشبختانه وقوع جرائم خشن ۳۰ درصد در استان کاهش یافت و بیش از ۱۲ تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط‌شده است.

او بابیان اینکه امنیت خط قرمز ما است و در این حوزه با احدی شوخی نداریم ، افزود : وقوع جرائم سایبری در استان ۱۳۰ درصد رشد داشت.

 سرهنگ حسنی ضمن بیان اینکه نیروی انتظامی حافظ ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی، جان، مال و آبروی مردم در همه حال است، ابراز داشت: جرائم سایبری یکی از مواردی که طی یک دهه اخیر با ورود تکنولوژی شاهد آن هستیم که وقوع آن در استان سمنان طی یک سال گذشته ۱۳۰ درصد رشد داشت.

 فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه کشف جرائم سایبری نیز طی یک سال گذشته با رشد ۹۲ درصد مواجه بود، افزود: برداشت غیرقانونی از حساب و شکایت از مزاحم‌های فضای مجازی ازجمله جرائمی که در این حوزه وجود دارد و توصیه می‌شود که شهروندان نیز در این‌گونه موارد حتماً به پلیس فتا مراجعه کنند.

حسنی بابیان اینکه برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی با خرده‌فروشان مواد مخدر برخورد و همچنین موارد ترانزیتی شناسایی و توقیف می‌شود، تصریح کرد: در این خصوص ۵۳ باند توزیع و فروش مواد مخدر متلاشی و کشف مواد مخدر طی یک سال گذشته ۷۳ درصد رشد داشت.

او  افزود: امنیت اتفاقی نیست و امروز سمنان با توجه به اینکه با هشت استان دیگر هم‌مرز است، ولی به‌خوبی توانسته این مقوله را مدیریت کند و باید گفت حمایت دستگاه قضایی و همراهی اعضای شورای تأمین باعث شد تا امنیت خوب و بسیار پایداری را شاهد باشیم.

هفته نیروی انتظامی در تقویم ملی از ۱۱ تا ۱۷ مهرماه است که امسال با شعار «پلیس هوشمند، امین مردم» نام‌گذاری شده است.

انتهای پیام/ح

وقوع جرائم سایبری در استان سمنان ۱۳۰ درصد رشد داشت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.