بهروز اسودی از تحقق ۱۰۳درصدی اشتغال تعهد شده در تسهیلات رونق تولید ۹۷ خبر داد.

تحقق ۱۰۳درصدی اشتغال تعهد شده در تسهیلات رونق تولید ۹۷به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در یکصد و هشتاد و ششمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با بیان این خبر گفت: با بسته شدن پرونده تسهیلات رونق تولید در سال ۹۷، طی پایش صورت گرفته از ۹۰درصد واحد‌های صنعتی دریافت کننده تسهیلات استان سمنان، ۱۰۳درصد اشتغال تعهد شده در این واحد‌ها محقق شده است.

او افزود: با پایش و نظارت صورت گرفته از ۱۳۵ واحد صنعتی دریافت کننده تسهیلات، با پرداخت بیش از ۶هزار میلیارد ریال تسهیلات، ۶۹۳ فرصت شغلی جدید در این واحد‌ها ایجاد شده است که ۷۵درصد پرداخت تسهیلات و ۱۰۳درصد اشتغال در این واحد‌های صنعتی به تحقق رسیده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهار داشت: در سال گذشته و در قالب تسهیلات رونق تولید ۹۷، به ۱۵۰ واحد صنعتی استان بیش از ۸۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

دبیر کارگروه ستاد تسهیل استان ادامه داد: در بخش رفع موانع تولید کارگروه استان تا این جلسه تعداد ۹۶۳ واحد تولیدی مشکل دار در جلسات کارگروه مطرح و بررسی شده است که در جهت رفع موانع موجود، ۲۰۴۹ مصوبه به تصویب اعضا رسیده است که ۷۴درصد مصوبات اجرایی و مابقی در دست اقدام است.

بهروز اسودی اذعان داشت: در این نشست و با تصمیم اعضای کارگروه، ۲۲ واحد صنعتی جهت دریافت تسهیلات از محل منابع رونق تولید ۹۸ به ارزش ۱۲۶۰ میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی و همچنین مشکلات بانکی، مالیات، تامین اجتماعی و امور زیربنایی چهار واحد تولیدی پایا بتن جنت آباد، هدیش سبز پارسه، کمک سمنان و آریا نورد امیر بررسی و درخصوص اعطای بخشودگی جرائم تامین اجتماعی تعدادی از واحد‌های تولیدی بحث و تصمیم گیری شد.

انتهای پیام / م

۲۲ واحد صنعتی جهت دریافت تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل معرفی شدند

برچسب ها: صنعت ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.