سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه آبادان؛

آن چه مایه عزت در دنیا آخرت است انجام تقوا است

امام جمعه آبادان گفت: انجام تقوا دفاع از دین و ولایت است .

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت اسلام والمسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان در خطبه های این هفته شهرستان آبادان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی  و قدردانی از آنها نیروی  انتظامی را به بازو نظام تشبیه کردند و گفت: از کارهای مهم این ارگان آگاهی بخشی و پیگیری و امنیت است.

او بابیان اینکه ۱۳۰۰۰ هزار شهید و ۲۲۰۰۰ هزار جانباز دفاع امنیت داریم افزود:الگو ما شهدا هستند و یکی از این شهدا  عمار یاسر است که   در کنار امیرالمومنین جهاد و مسجد النبی را ساختند که رهبرمعظم انقلاب  در سخنانشان به آن اشاره کردند. 

امام جمعه آبادان در ادامه با یاد آوری از سخنان حضرت امام خامنه ای در دیدار با سپاه که فرمودند: سپاه پر افتخار در مسیر پیشرفت است و میتواند بیشتر از این پیشرفت کند و عزیزانی که میخواهند در مسیر بزرگ اربعین که این حرکت یکی از بزرگترین اتحاد مسلمان است شرکت کنند بهتر از به نیابت یکی از شهدا باشد .

سرهنگ تقی زاده فرمانده انتظامی آبادان نیز هفته نیروی انتظامی را به همه مردم تبریک گفتند و از مردم خواستند در برابر قانون پایدار باشند و نظم  را رعایت کنند مراقب اموال خود که سبب طمع افراد سو استفاده گر نشود .

او  افزود: از هفته نیروی انتظامی سال گذشته تا سال جاری ۱۵۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر و۳۶۰ قبض سلاح  ومهمات  کشف و ضبط شد ،همچنین  ۱۵۰نفر خورده فروش ،۲۴۰ معتاد و ۶۰ باند سارقان ( که از افراد ۳ نفر به بالا هستن) را از سطح شهر جمع کردیم که کارهای شبانه روزی  ما سبب شد ۹۰ درصد از سرقت ها کشف شود .

انتهای پیام/ د

برگزاری نمازجمعه این هفته شهرستان آبادان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.