امام جمعه خرمشهر گفت:دشمنان با ایجاد تفرقه افکنی قصد تحت الشعاع قرار دادن اجتماع بزرگ اربعین را دارند.

  به گزارش  خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام محمد جواد عادل پور امام جمعه خرمشهردر خطبه های این هفته نمازجمعه این شهرستان با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت : ملت ما گرچه مظلوم ولی مقتدر است و نیروی انتظامی باید مظهر این اقتدار و عزت باشد . 

 او افزود : دشمنان نظامی تمام نیروهای خود را به کار گرفتند تا امنیت ایران را متزلزل کنند و با فشارهای اقتصادی قصد ایجاد شورش و برهم زدن امنیت را دارند ولی ما در امنیت مطلوبی به سر می بریم و این را مدیون زحمت های خالصانه ی نیروی انتظامی هستیم .

امام جمعه خرمشهر با اشاره به ابراز رضایت کامل مقام معظم رهبری از سپاه جمهوری اسلامی با گذشت چهل سال گفت : تمام نهاد ها باید از انقلابی گر بودن سپاه الگو برداری کنند .

حجت الاسلام محمد جواد عادل پوربا اشاره به اهمیت زیارت اربعین افزود :این بار نیز دشمنان  نظام با ایجاد  شورش و تشنج  قصد تحت شعاع قرار دادن اربعین و تفرقه افکنی بین دوملت ایران و عراق  را دارند ولی با این وجود زیارت اربعین را پرشور و با عزت برگزار خواهیم کرد .

او در ادامه سخنانش در خصوص سگ های ولگرد و  حادثه ناگواری که برای دختربچه خرمشهری رخ داد ،ادامه داد :  احقاق حق مردم بر حقوق حیوانات مقدم تر است . زیرساخت های دولت برای اجرای طرح های مطرح در این زمینه کافی نیستند و این مسئله به شدت  حرف و عمل  مسئولین را متناقض می کند .

امام جمعه خرمشهرگریزی به عزل  و انتصاب در شهرداری زد و گفت : این اتفاقات ناشی از تفاوت فهم در قانون است . باید به طور قانونی مسائل آشکار شود .

حجت الاسلام محمد جواد عادل پوربا بیان اینکه  در بحث برجام تعهدات باید دوطرفه باشد تاکید کرد : شرایط مطلوب نظام جمهوری اسلامی  که  برداشتن تمام تحریم ها علیه ایران یا خروج ایران از برجام می باشد ،  باید فراهم شود .

او در پایان از  افتتاحیه ۷  مدرسه به همت مسئولین و به دست خیرین تقدیر و تشکر کرد .

   سرهنگ ترکانی فرمانده نیروی انتظامی خرمشهر در آستانه هفته نیروی انتظامی  پیش از  خطبه های نماز جمعه با  بیان دستاوردهای ارزنده نیروی انتظامی شهرستان گفت :  تمام سیستم های امنیت و نظامی بر اساس ۱۸۰ هزار نفر جمعیت شهرستان می باشد و این در حالی است که با تلاش های بی دریغ  دلاوران سبزپوش ، امنیت برای ۳ میلیون شهروند خارجی که وارد شهر می شود نیز فراهم میشود. خدمت نیروی انتظامی فراتر از مسائلی مانند سرقت در سطح شهر است .

او افزود: در خصوص سرقت های سطح شهر امکانات  و راهکارهای پلیس نوین است ولی متاسفانه امکانات شهرستان کفاف  اجرای آن ها را نمیدهد.

فرمانده نیروی انتظامی خرمشهرادامه داد : در بحث مقابله با مواد مخدر اقدامات شایانی از سوی نیروی انتظامی صورت گرفته که نیازمند یاری دیگر دستگاه های دولتی و حکومتی است .

انتهای پیام/ د

برگزاری نمازجمعه این هفته شهرستان خرمشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.