سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه موقت سمنان:

فشار آمریکا در قبال ایران شکست‌خورده است/ایران در عالی‌ترین سطح قدرت

حجت‌الاسلام محمدباقر عبدوس با بیان اینکه ایران در عالی‌ترین سطح قدرت در ابعاد مختلف قرار دارد گفت: فشار حداکثری آمریکایی‌ها در قبال ایران شکست‌خورده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمدباقر عبدوس امام جمعه موقت سمنان در خطبه‌های نماز جمعه هفته دوم مهرماه ۹۸ در سمنان با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با فرماندهان سپاه با بیان اینکه فشار حداکثری آمریکایی‌ها برای غلبه بر ایران امروز شکست‌خورده است گفت: دشمن که قدرت نظامی ایران را درک کرده می‌کوشد تا از طریق گزینه‌های دیگر نظیر جنگ اقتصادی و تحریم ما را به‌زانو درآورد که با مقاومت مردم و مسئولان در این راه موفق نبوده و امروز استکبار درمانده‌تر از همیشه است.

او با اشاره به قدرت نظامی، بازدارندگی و امنیتی ایران اسلامی افزود: عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به سبب حمایت و رهبری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب است.

حجت‌الاسلام عبدوس بابیان اینکه آمریکا با میانجی‌گری کشور‌های دیگر نیز تلاش کرد تا خود را به ایران نزدیک کند تصریح کرد: در عمل مشاهده شد که هرچه قدر هم آمریکا برای مذاکره التماس کند بازهم با پاسخ منفی از سوی ایران روبرو خواهد بود و این حاکمیت قدرت ایران را نشان می‌دهد.

امام جمعه موقت سمنان گفت: نباید فراموش کرد که اگر امروز لبنان در جنگ ۳۳ روزه خود به پیروزی دست پیدا می‌کند به‌واسطه الگوبرداری از قدرت ایران بوده است.

او بابیان اینکه امروز علیرغم میل باطنی دشمن، آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به تمام دنیا صادرشده است افزود: اگر امروز یمنی‌ها قدرت آمریکا و آل سعود را به سخره می‌گیرند و رژیم صهیونیسم جرئت حمله به خود را نمی‌بیند تنها از آموزه‌های دینی و انقلاب است.

عبدوس به ارتقای جایگاه صنعتی ایران اشاره و اضافه کرد: رشد و شکوفایی ایران اسلامی به دست نیرو‌های جوان و انقلابی و با وجود همه تحریم‌ها و دشمنی‌های استکبار علیه ملت ایران انجام شد.

انتهای پیام / ر

جزئیات خطبه‌های نماز جمعه هفته دوم مهرماه ۹۸ سمنان

برچسب ها: نماز جمعه ، سپاه ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.