حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد گفت: تروریسم اقتصادی استکبار جهانی آمریکا علیه ملت ایران اسلامی شکست خورده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد امام جمعه موقت سمنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای این شهر گفت: استکبار جهانی از ابتدای انقلاب اسلامی به شکل‌های مختلف ملت ایران را تحت فشار‌ها و تحریم‌ها قرار داد تا بتواند به نقشه شوم خود یعنی شکست این نظام دست یابد که ناکام مانده است.

او با بیان اینکه آمریکا و دشمنان جمهوری اسلامی تحریم‌ها را وسیله دست‌یابی به اهدافشان قرار دادند، افزود: آمریکا از ۱۵ ماه پیش از برجام خارج شد و تحریم‌ها را به منظور فلج کردن ایران اسلامی مضاعف کرد.

امام جمعه موقت سمنان ادامه داد: تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری و مقاومت ملت ایران اسلامی تاکنون سبب بر باد رفتن تمام نقشه‌های شیطان بزرگ شد.

مهدوی نژاد خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها باید منتظر شکست نهایی هم باشند.

او با بیان اینکه بخشی از مشکلات اقتصادی در کشور مربوط به تحریم‌ها است، اضافه کرد: بخشی دیگر از این مشکلات مرتبط با سوء مدیریت‌ها و اختلاس و تروریسم‌های اقتصادی در داخل است.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به مبارزه قوه قضاییه با مفسدان اقتصادی، ابراز داشت: امید است جلوی مفاسد و افراد سودجو که به نظام جمهوری اسلامی ضربه می‌زنند، گرفته شود و این افراد دستگیر شوند و به سزای اعمالشان برسند.

حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد گفت: عده‌ای به دست و پا افتاده‌اند تا این مساله محقق نشود.

او ابراز داشت: دولت و مجلس شورای اسلامی بایدبه قوه قضاییه کمک کنند، مجلس با وضع قوانین لازم، خلا‌های قانونی را برطرف کند، بیت‌المال باید در دست افراد صالح باشد تا فساد اقتصادی در کشور به وجود نیاید.

مهدوی نژاد اضافه کرد: پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، شکست داعش، پیروزی حزب الله، مقاومت‌های مردم مظلوم یمن و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در سایه درس مقاومت حسینی است.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به زیبایی‌های خلق شده در دشت کربلا در تاسوعا و عاشورای حسینی، تصریح کرد: تکلیف محوری امام حسین (ع) و یارانشان یکی از زیبایی‌های واقعه کربلا است که باید به درسی در نحوه برخورد مردم و وظیفه آن‌ها با شرایط اجتماعی، سیاسی و اقتصادی کشور تبدیل شود.

او بیان کرد: اطاعت و عشق واقعی به رهبر دومین درس بزرگ در دشت کربلا بود که رضایت امام وقت برای شهدای کربلا اولویت داشت.

مهدوی‌نژاد ادامه داد: عملکرد منطقی امام حسین علیه السلام و یارانشان در حادثه عاشورا و اطلاع رسانی درست و به موقع حضرت زینب (ع) و بازماندگان دشت کربلا از دیگر صحنه‌های واقعه عاشورای حسینی بود.

امام جمعه موقت سمنان تاکید کرد: امروز باید از اطلاع‌رسانی درست حضرت زینب (ع) درس گرفته شود و اقدامات سازنده برای مردم بازگو شود و تریبون‌ها را به دست دشمن نسپرد.

انتهای پیام / م

ناکامی تروریسم اقتصادی در فلج کردن ایران اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار