سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای بیش از ۶۰۰ عنوان برنامه در هفته ملی کودک در سیستان و بلوچستان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان از برگزاری تعداد ۶۰۰ برنامه خاص در هفته ملی کودک در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  معصومه هادی  مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان اظهار کرد: کودکان معماران آینده ما هستند که باید مهارت‌های لازم به آن‌ها آموخته شود تا بتوانند آینده سازان خوبی برای کشورمان باشند.

او  افزود: در این هفته با برجسته سازی اهمیت دوران کودکی جامعه را با قشر از جامعه آشنا کنیم که کودکان تنها موضوعی برای شیرین کردن زندگی بزرگسالان نیستند، اما کودک نمی‌مانند کودکان امروز مسولیت پذیران آینده هستند که برنامه‌های این هفته با شعار آینده را باید ساخت اجرا می‌شود.

او  در ادامه حضور واحد سیار در مدارس استثنایی، بیمارستان‌ها مراکز بهزیستی کانون‌های اصلاح و تربیت، برگزاری کارگاه سلامت قصه گویی معرفی کتاب، برگزاری نمایشگاه آثار اعضا با موضوع مرتبط. تقدیر از برگزیدگان، قصه گویی به زبان انگلیسی برگزاری کارگاه بازی کودک با والدین از مهمترین برنامه‌های هفته ملی کودک در استان است.

او کودکان با نیاز‌های ویژه فرصت‌های برابر، کودک آموزش سلامت، کودک محیط زیست میراث فرهنگی و گردشگری، کودک صلح بازی و نشاط، کودک رسانه ارتباطات. کودک کتاب فرهنگ مطالعه و کودک خانواده سبک زندگی ایرانی اسلامی را عناوین روز‌های هفته ملی کودک در استان اعلام کرد.

هادی تاکید کرد: هم اکنون ۲۶ کانون ثابت و ۴ کانون سیار در استان داریم که با توجه به شرایط استان به ۲۱ مرکز ثابت ۱۷۲ کانون سیار و ۱۴۴ کانون سیار روستایی نیاز داریم که امیدواریم خیران یاری گر ما در این زمینه باشند.

انتهای پیام/ع

هفته ملی کودک در سیستان و بلوچستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.