سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت الله دری در کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس؛

با شهدا وامام راحل پیمان می بندیم که برای پیمودن گام دوم آماده ایم

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس گفت: با شهدا وامام راحل پیمان می‌بندیم که برای پیمودن گام دوم آماده ایم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در مصلای اراک گفت: با شهدا وامام راحل پیمان می‌بندیم که برای پیمودن گام دوم آماده ایم.

آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در مصلای اراک گفت: با شهدا وامام راحل پیمان می‌بندیم که برای پیمودن گام دوم آماده ایم.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: همچنان که در ۴۰ سال گذشته زمان شناس، شهید شناس راه شهدا و امام خمینی (ره) را ادامه داده ایم درگام دوم و در ۴۰ سال آینده هم شهدا و اماممان را هرکز فراموش نخواهیم کرد و راه آن‌ها را ادامه می‌دهیم.

او اضافه کرد:‌ای امام و‌ای شهیدان عزیز ما جان برکف ایستاده ایم برای ادامه راه خط و هویتی که امام ما آموخت برای ادامه این خط ولایی، انقلابی، خط مبارزه با دیکتاتورهاو یزیدیان و برای تحقق شعار‌های بزرگ اسلامی و تحقق این شعار‌ها ایستاده ایم.

پایان گام اول انقلاب را آغاز گام می‌دانیم

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: پایان گام اول انقلاب را آغاز گام می‌دانیم و امیدواریم ۴۰ سال آینده که این جوانا حضور دارند کارنامه انقلاب درخشان‌تر و با عظمت‌تر و خداپسندانه‌تر از امروز باشد.

او با تشکر از دست اندرکاران کنگره و تشکر از میهمانان کنگره از جمله سردار سلامی و سردار پاکپور بیان کرد: ۲۱ جلد کتاب، ۱۳۰ اثر درباره امام راحل و صد‌ها آثار هنری از سنین مختلف حاصل این کنگره است.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.