سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانشگاه صنعتی جایگاه مناسبی در بین دانشگاه های بزرگ دارد

رییس دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: دانشگاه توانسته با کمک فعالیت‌های پژوهشی کاربردی اعضاء هیأت علمی خود در قیاس با دانشگاه‌های بزرگ در جایگاه مناسبی قرار گیرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، رییس دانشگاه صنعتی کرمانشاهگفت: با وجود شرایط نامطلوب اجتماعی و اقتصادی حاکم بر جامعه، این دانشگاه با بکارگیری توان مضاعف و با یاری و حمایت فرهیختگان گرامی توانسته بر شرایط سختی که همه دانشگاه‌ها با آن روبه رو هستند، فائق آید و به جایگاه آموزشی و پژوهشی مناسبی دست پیدا کند.

اختری همچنین اضافه کرد: این دانشگاه توانسته با کمک فعالیت‌های پژوهشی کاربردی اعضاء هیأت علمی خود در قیاس با دانشگاه‌های بزرگ در جایگاه مناسبی قرار گیرد، چنانکه ما در سال جدید در کنار ارتقاء دانشگاه در زمینه‌های آموزشی و پژوهشی، شاهد ارتقاء چند تن از اساتید جوان این دانشگاه به مرتبه دانشیاری نیز بوده ایم.

 مرادی، معاونت اداری و مالی دانشگاه  صنعتی در خصوص شرایط مالی این مجموعه، تخصیص بودجه در سال جدید و هزینه‌های مصرفی و حق الزحمه اساتید مدعو دانشگاه توضیحاتی را ارائه نمود و بیان کرد: با توجه به محدودیت بودجه سال ۹۸ و شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، نیازمند یک برنامه مدون جهت حذف برخی از هزینه‌های اضافی می‌باشیم، که تدوین و اجرای این برنامه نیاز به هم فکری کلیه اعضای این دانشگاه دارد.


انتهای پیام/ز

 

ارتقا دانشگاه صنعتی کرمانشاه در زمینه‌های آموزشی و پژوهشی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.