سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری همدان خبر داد:

آمادگی برای خدمات رسانی به روزانه ۱۲۰ هزار زائر اربعین در شهرستان همدان

رئیس اداره سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری همدان گفت: برای میزبانی روزانه ۱۲۰ هزار زائر اربعین حسینی درشهرستان آمادگی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان  رئیس اداره سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری همدان  گفت: برای میزبانی روزانه ۱۲۰ هزار نفر زائر اربعین حسینی آمادگی داریم .

مجتبی زارعی، در کارگروه سلامت و امنیت غذایی این شهرستان گفت: شهرستان همدان، خدمات رسانی به زائران از  ۷ استان کشور در اربعین امسال  را برعهده دارد.

امسال در مراسم راهپیمایی اربعین شهر مریانج همدان پایانه زائران هفت استان قزوین سمنان گلستان، قم، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و مازندران است.

او  تهیه ظروف یک بار مصرف و دارو و کمک های نیکوکاران در این زمینه  را از نیازهای شهرستان برای خدمات رسانی مطلوب به زائران اربعین عنوان کرد و افزود : بهتر است از ظروف یکبار مصرف گیاهی به خصوص برای توزیع غذای گرم و چای استفاده شود.

رئیس اداره سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری همدان با بیان اینکه ۳۲ ایستگاه صلواتی در مسیر برگشت زائران اربعین راه اندازی خواهد شد افزود: روزی هزار و ۵۰۰ اتوبوس برای رفت و روزی هزار و ۵۰۰ اتوبوس برگشت زائران را در شهر مریانج برنامه ریزی کرده ایم .

مجتبی زارعی گفت: ۱۵۰ چشمه سرویس بهداشتی برای استفاده  روزانه ۱۲۰ هزار زائر  را شهرداری شهر مریانج تدارک دیده است .

او خواستار نظارت بر توزیع غذا‌های نذری و سلامت آن‌ها شد و گفت: بیمارستان ارتش هم آماده خدمات رسانی پزشکی به زائران است.

رئیس اداره سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری همدان ادامه داد: هلال احمر قرار است یک شماره برای تامین دارو از سوی مردم اعلام کند و مردم دارو‌های غیر ضروری موجود در خانه‌ها را برای تامین داروی زائران به پایگاه‌های هلال احمر تحویل دهند و در صورت نیاز از آن‌ها برای تامین دارویی زائران استفاده شود.

انتهای پیام /ا

راه اندازی ۳۲ ایستگاه صلواتی در مسیر برگشت زائران اربعین در همدان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.