سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توجه به سالمندان عامل ثبات بنیان خانواده‌ها

مدیرکل دفترامنیتی انتظامی استانداری مرکزی توجه به سالمندان را عامل ثبات بنیان خانواده‌ها دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آدینه مدیرکل دفترامنیتی انتظامی استانداری مرکزی و سرپرست فرمانداری فراهان در مراسم تکریم سالمندان گفت: در صورت توجه به سالمندان و بزرگان می‌توان در ثبات بنیان خانواده‌ها و نظم جامعه بسیار موفق بود و قطع توجه و احترام همه به سالمندان خیلی مشکلات را حل خواهد کرد.

آدینه افزود: اگر نسل امروز در مسیر توسعه و پیشرفت گام بر می‌دارد نتیجه تربیت درست، هدایت و بصیرت انقلابی پدران و مادران و سالمندان عزیزی است که انقلاب اسلامی و امام راحل را حمایت کرده اند.

او با بیان اینکه مردم، ولی نعمتان نظام اسلامی هستند و ما وظیفه داریم با همه توان درپی حل مشکلات آن‌ها باشیم اضافه کرد: احترام به سالمندان مأموریت همه ماست و باید جایگاه سالمندان به حداکثر بهره‌برداری برسد و همه بخش‌ها به سالمندان خدمت کنند.

نباید آن‌ها که پا به سن سالمندی گذاشته‌اند احساس کنند مفید نیستند

مدیرکل دفترامنیتی انتظامی استانداری مرکزی ادامه داد: نباید آن‌ها که پا به سن سالمندی گذاشته‌اند احساس کنند مفید نیستند بلکه باید تجربیات و مهارت‌های زندگی که در طول عمرشان با آن دست و پنجه نرم کرده‌اند را به‌عنوان یک سرمایه به خانواده‌ها و نسل امروز منتقل کنند.

او بیان کرد: حضور هر سالمند در خانواده موجب بارش رحمت برکات الهی است و همه ما باید در راستای حفظ شأن و جایگاه سالمندان تلاش نماییم.

سرپرست فرمانداری فراهان اظهار کرد: با توجه به اینکه جمع انبوهی از جامعه سالمندانهستند بنابراین توجه جامعه به رعایت حقوق سالمندان ضروری است و رعایت حقوق ایشان از ناحیه اسلام جزو اعمال صالحه و عبادت محسوب می‌شود.

مراسم تکریم سالمندان با حضور جمعی از مسئولان شهرستان از سالمندان فعال با اهدا لوحی تجلیل شد.

استان مرکزی از نظر جمعیت سالمندان رتبه اول کشور را دارد.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: استانداری ، سالمندان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.