سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گازرسانی به موکب‌ها در اولویت است

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه گازرسانی به موکب‌ها در اولویت است، گفت : اکیپ‌های امدادی در این ایام ۲ برابر می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سیروس شهبازی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در زمینه گازرسانی به موکب‌ها گفت : به موکب‌هایی گازرسانی می‌شود که شرایط استاندارد گازرسانی را داشته باشند و نیز باید دارای لوله کشی استاندارد و ایمن باشد.

او گفت : گازرسانی به موکب‌ها در اولویت قرار دارد و در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود.

این مسئول گفت: اگر ایجاد ۵۰ متر شبکه برای گازرسانی به موکب‌ها و اماکن رفاهی و اقامتی مسیر زائران نیاز است، ما این کار را در اولویت اقداماتمان قرار می‌دهیم و آن را انجام می‌دهیم.

شهبازی گفت: انجام اقدامات فوق، مستلزم این است که حتما این اماکن تاییدیه و استاندارد گازکشی را داشته باشند.

او در خصوص نحوه تامین گاز مورد نیاز موکب‌هایی که شرایط گازکشی را ندارند، گفت: در این شرایط و در صورت نیاز به گازمایع و کپسولی، باید از طریق پخش فرآورده‌های نفتی اقدام شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: به دلیل اینکه برای گازرسانی به موکب‌ها باید برای آن‌ها علمک نصب شود، بهتر است که این موکب‌ها در جوار اماکن ثابت قرار گرفته باشند.

این مسئول گفت: اقدامات تعمیر و نگهداریمان را در فصل تابستان که مصرف کمتری داریم، انجام می‌دهیم و برای زمستان و این ایام مشکلی نداریم.

شهبازی در خصوص اینکه نظارتی پس از گازرسانی به موکب‌ها از این نظر خواهد شد، افزود: پس از آنکه لوله کشی به تاییدیه نظام مهندسی رسید، ما مجوز و اشتراک کنتور به آن‌ها می‌دهیم و پس از آن خود مشترک باید شرایط ایمنی را رعایت کند که خطری ایجاد نشده و باعث انفجار نشود.

او در خصوص سایر اقدامات و تمهیدات این شرکت برای اربعین حسینی گفت: تلاش ما این است که در این ایام از حفاری‌هایی که ضرورت ندارد، جلوگیری کنیم و این اقدامات به ایام پس از اربعین موکول شود که باعث ترافیک نشود.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه افزود: همچنین سعی شده است اکیپ‌های امدادی را طی این ایام دو برابر کنیم که در صورت بروز بحران، بتوان به موقع و در کمترین فرصت ممکن اقدام کرد.

شهبازی گفت: ما در تمام شهرستان‌ها اکیپ‌های امدادی ۲۴ ساعته داریم و در این ایام اکیپ‌هایی را نیز به صورت ذخیره داریم که در صورت نیاز در دسترس باشند .

 

 

انتهای پیام/د

مشکلی در تامین گاز موکب‌ها نداریم

برچسب ها: تسهیلات ، گاز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.