معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت : با جدیت پیگیر اتمام ساخت واحدهای زلزله‌زدگان هستیم و با هرگونه کوتاهی با جدیت برخورد می‌کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مهرداد سالاری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت : تا این لحظه اقدامات بسیار اثربخشی برای بازسازی مناطق زلزله زده صورت گرفته و تنها به یک تلاش دیگر برای اتمام واحدهای نیمه تمام و رفتن مردم به واحدهای خود نیاز داریم.

او گفت : دولت هم در این زمینه با جدیت پیگیر امور است و مدیریت ارشد استان نیز تمام تلاش خود را برای اتمام واحدهای مناطق زلزله زده بکار گرفته، لذا با هرگونه کوتاهی با جدیت برخورد خواهیم کرد.

معاون استانداری کرمانشاه با انتقاد از عملکرد بانک ملت در پرداخت تسهیلات تکمیلی به زلزله زدگان، گفت: بانک ملت به لحاظ عدم همکاری مناسب در روند پرداخت تسهیلات تکمیلی به واحدهای نیمه تمام زلزله زدگان منجر به قفل شدن روند کار شده و باید پاسخگو باشد.

او افزود: به هیچ عنوان کوتاهی در امر بازسازی مناطق زلزله زده را قبول نمی‌کنیم و مدیریت بانک ملت تا تعیین تکلیف حق شرکت در هیچکدام از جلسات استانداری را ندارد.

سالاری افزود: علاوه بر پاسخگویی به دولت باید به مردم نیز پاسخگو باشیم، لذا با هرگونه کوتاهی برخورد شدید خواهیم داشت و در قبال منافع مردم کوتاه نخواهیم آمد.

او با بیان اینکه دستگاه‌ها و سایر بانک‌ها در روند بازسازی مناطق زلزله زده همکاری مناسبی داشته‌اند، گفت: طبق بررسی‌ها و اعلام بنیاد مسکن بانک ملت در انجام وظیفه خود در پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان کوتاهی و اخلال داشته است.

او افزود: دولت برای بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه بیش از یازده هزار میلیارد تومان تسهیلات و کمک پرداخت کرده است، بنابراین در برخورد با بانکی که بخواهد در روند پرداخت این تسهیلات به مردم قصوری داشته باشد، کوتاه نخواهیم آمد .

 

 

انتهای پیام/د

اقدامات بسیار اثربخشی برای بازسازی مناطق زلزله زده صورت گرفت

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.