سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نخستین یادواره شهدای تیپ مستقل ۲۸۸ زرهی ارتش در خاش برگزار شد

نخستین یادواره شهدای تیپ مستقل ۲۸۸ زرهی ارتش مستقر در خاش سیستان و بلوچستان با محوریت شهدای گردان ۲۳۱ با حضور امام جمعه، مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، امام جمعه خاش حجت الاسلام غلامرضا دهقان  اظهار داشت: شهیدان، جانبازان و آزادگان در جنگ تحمیلی هشت ساله به عنوان الگو‌های مقاومت با جانفشانی، ایثارگری و از خودگذشتگی در مواجهه با دشمنان اسلام و کشور شجاعانه در صحنه حاضر شدند و مقتدرانه برای کشور عزت و افتخار کسب کردند.

حجت الاسلام غلامرضا دهقان گفت: نیرو‌های سختکوش و ولایتمدار ارتش در دوران دفاع مقدس با شایستگی از ارزش‌های اسلام، انقلاب و مرز‌های میهن دفاع کردند.

فرمانده تیپ مستقل ۲۸۸ زرهی ارتش مستقر در خاش نیز گفت: ارتش به عنوان یک نهاد و ارگان نظامی تابع فرامین رهبری معظم انقلاب بوده و در کنار صیانت از ارزش‌های اسلام، انقلاب و دفاع از مرز‌ها و آرمان‌های میهن در سخت‌ترین شرایط در کنار ملت حاضر است.

سرهنگ حسین شفیعی افزود: ارتشیان سرافراز با ویژگی ولایتمداری، مردمداری و مردمیاری در شرایط دشوار کشور به یاری مردم می‌آیند.

او بیان کرد: ارتش علاوه بر حضور در فعالیت‌های رزمی و دفاعی در عرصه‌های بهداشت و درمان، آموزش، ورزش و پروژه‌های محرومیت زدایی تاثیرگذار حاضر می‌شود.

انتهای پیام/گ

 یادواره شهدای تیپ مستقل ۲۸۸ زرهی ارتش در خاش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.