سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیروی انتظامی سهم مهمی در اقتدار کشور دارد

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : ناجا سهم مهم و بزرگی در اقتدار و هیمنه جمهوری اسلامی در مجامع جهانی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،آیت الله "مصطفی علما" نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : جمهوری اسلامی امروز یکی از قدرت‌های بزرگ منطقه و جهان است.

او گفت : ایران اسلامی به برکت انقلاب به یکی از قدرت‌های بزرگ دنیا تبدیل شده و همه دشمنان و بدخواهانش نیز به این اقتدار ایمان آورده و بار‌ها نیز به آن اذعان کرده اند.

آیت الله علما با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص اینکه جمهوری اسلامی ام القراست، گفت: بدون شک نیروی انتظامی در این اقتدار و صلابت نقش بسیار مهمی دارد.

نماینده، ولی فقیه در استان گفت: تلاش‌های مجاهدانه و خستگی ناپذیر پلیس در عرصه‌های مختلف، از آنان چهره‌ای محبوب ساخته و همه مردم ماموران انتظامی را از خود و حافظ جان و مال و امنیت خود می‌دانند.

او گفت: این موفقیت پلیس به کام دشمنان خوش نمی‌آید، از این رو همیشه تلاش‌هایی را نیز برای تخریب چهره و وجهه پلیس در دستور کار قرار داده اند که البته همواره نیز با ناکامی روبرو شده اند.

آیت الله علما گفت: مردمی بودن پلیس و تلاش‌های بی وقفه ماموران برای ارتقاء امنیت جامعه باعث افزایش محبوبیت نیروی انتظامی در میان جامعه شده است.

امام جمعه کرمانشاه در عین حال خدمات صادقانه پلیس و در خدمت مردم بودن را دارای اجر و ثوابی بسیار بالا دانست و گفت: این مجاهدت‌ها از دیدگاه پروردگار متعال مخفی نمیانده و حتما اجر و پاداش آن را دریافت می‌کنند.

او اخلاق مداری و داشتن منش و اخلاق اسلامی را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: کارکنان پلیس به این سجایا مزین هستند هرچند همه باید تلاش کنیم تا این خصوصیت را در خود تقویت و بیش از گذشته برای رضایت خلق خدا قدم برداریم.

آیت الله علما در پایان با ابراز رضایت از تلاش‌ها و اقدامات انتظامی استان کرمانشاه، از تلاش‌های شبانه روزی فرمانده، مدیران و همه کارکنان پلیس استان قدردانی کرد.

 

 

انتهای پیام/د

جمهوری اسلامی یکی از قدرت‌های بزرگ منطقه و جهان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.