سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه گرمای تابستان در روز‌های پاییز سیستان؛

هامون سومین شهر گرم کشور در شبانه روز گذشته شد

رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: بیشینه دمای هامون در شبانه روز گذشته به ۴۴.۷ درجه سلسیوس رسید و پس از آبادان و شوش در استان خوزستان با دمای ۴۵.۳ و ۴۴.۹، سومین شهر گرم کشور شد.

محمود دیانتی رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت : این پنجمین دمای بیشتر از ۴۰ درجه هامون در فصل پاییز است.

دیانتی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای زابل و هیرمند از دیگر شهر‌های شمالی استان نیز به ۴۴ درجه سلسیوس رسید و جزو گرمترین‌های استان و کشور در شبانه روز گذشته شدند.

رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: هم اینک دمای هوای هامون ۳۵ درجه سلسیوس است که نسبت به دیروز در همین ساعت پنج درجه گرمتر شده است.

دیانتی بیان کرد: از امروز روند کاهش دما در نیمه شمالی استان آغاز شده و انتظار می‌رود میزان کاهش دما در روز‌های آینده به محدوده هشت درجه سلسیوس نیز برسد.

او ادامه داد: از اواخر وقت دیروز بر سرعت وزش باد در زابل افزوده شد به طوریکه بیشینه سرعت باد تا ساعت ۱۲ امروز به ۲۱ متر برثانیه معادل ۷۶ کیلومتر بر ساعت رسید.

انتهای پیام/پ

هواشناسی سیستان و بلوچستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.