مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: محور فنوج به اسپکه در جنوب استان به سبب بارش شدید باران و طغیان رودخانه‌های محلی مسدود شد.

سیلاب محور اسپکه به فنوج را بستشهنوازی مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در پی بارش های سنگین وطغیان رودخانه های محلی محور ارتباطی فنوج به اسپکه در جنوب استان  ازساعت۱۸ عصر امروز تااطلاع ثانوی  مسدود شد.

او افزود: تلاش   نیروهای امدادی برای بازگشایی  محور‌ مسدود شده  ادامه دارد.

او ادامه داد: با ریزش باران سیل آسا در برخی نقاط جنوب استان نیروهای امدادی به حالت آماده‌باش در آمده‌اند.

شهنوازی ادامه داد:بارش‌های سنگین در شهرستان فنوج سبب طغیان رودخانه‌های محلی شد که به سبب آن محور "اسپکه به فنوج" در جنوب سیستان و بلوچستان مسدود شد و تا زمان فروکش کردن سیلاب این مسیر مسدود است.

او گفت: شهروندان  سعی کنند از اسکان در حاشیه رودخانه‌های فصلی و  از تردد غیر ضروری خودداری کنند و در صورت ضرورت با استفاده از سامانه ۱۴۱ از وضعیت محور‌های جنوب استان کسب اطلاع کنند.

انتهای پیام/ع

طغیان رودخانه های محلی درجنوب سیستان وبلوچستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عادلیان
۰۰:۵۵ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
ازاسپکه به فنوج چندین رودخانه فصلی هست ولی روی هیچ کدوم پل نیست تااین مشکلات پیش نیاد.درحالی که تنهامسیرمردم این منطقه به ایرانشهرهمینه؟رفت وآمددراین مسیرهازیاده ولی کسی به فکرنیست.کاشکی یکم بودجه اتوبان زدنهادرشهرهای بزرگ صرف این مسیرمیشد!
آخرین اخبار