سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه؛

کرمانشاه با ٥٠ هزار نفر ورزشکار بیشترین سهم را در عرصه قهرمانی دارد

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت:شهر کرمانشاه با ٥٠ هزار نفر ورزشکار بیشترین سهم را در عرصه قهرمانی دارد و با شاخص ۵ درصد جمعیت جایگاه مناسبی را نسبت به میانگین تعداد ورزشکاران سازمان یافته کشور دارد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،صابر رحیمی  مدیرکل ورزش و جوانان در شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت:برای توسعه زیر ساخت‌ها و افزایش سرانه فضای ورزشی اهتمام جدی داریم.

او گفت:احداث زمین چمن مصنوعی، بزرگترین خانه جوان کشور، اولین دیواره استاندارد سنگنوردی، پیست اسکیت، اولین پیست اتومبیلرانی و موتور سواری کشور، سالن شمشیربازی، پیست سوارکاری، خانه کبدی، اولین آکادمی پزشکی ورزشی و تعمیرات مجموعه ورزشی آزادی، بازسازی اولین چمن شماره یک، مجموعه امام (ره)، کوثر و امام سجاد (ع) همگی نشان از توجه به ویژه به شهر کرمانشاه است که در حال حاضر بیشترین جمعیت ورزشکاران سازمان یافته را به خود اختصاص داده است.

رحیمی بیان کرد: شهر کرمانشاه با ٥٠ هزار نفر ورزشکار بیشترین سهم را در عرصه قهرمانی دارد و با شاخص ۵ درصد جمعیت جایگاه مناسبی را نسبت به میانگین تعداد ورزشکاران سازمان یافته کشور دارد.

مصطفی باباملکی رئیس ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه در نشست هم اندیشی با شورای شهر کرمانشاه گفت: دستیابی به آمار ٨٥ هزار نفری ورزشکاران سازمان یافته، توسعه زیرساخت‌های ورزشی، نهادینه شدن ورزش همگانی، افزایش سازمان‌های مردم نهاد و ارتقای سطح مشارکت نشان از همدلی و همراهی مسوولین و مردم برای رشد و تعالی روزافزون ورزش و اهتمام جدی در حل مشکلات جوانان و تقویت سمن‌های جوانان دارد.

او گفت: توسعه ورزش شهروندی و همگانی می‌تواند زمینه رشد و شکوفایی استعداد‌ها را نیز فراهم نماید، زیرا با افزایش تعداد ورزشکاران زمینه فعالیت استعداد‌های ورزشی نیز فراهم می‌شود.

 بابا ملکی گفت: شهر کرمانشاه دارای ظرفیت‌های مطلوبی در عرصه ورزش و جوانان است به گونه‌ای که با آمار ٥٠ هزار ورزشکار سازمان یافته، ٦٠ سازمام مردم نهاد، ٤٢ هیأت ورزشی و حضور سالیانه ٢٠٠ ورزشکار در اردو‌های تیم‌های ملی و ٥٠ مدال آور جهانی و آسیایی همگی دال بر تایید این مطلب است.

سالاراحمدزاده عضو شورای شهر کرمانشاه نیز گفت: یاس و ناامیدی در هیات‌های ورزشی را به انگیزشی برای توسعه، رشد و شکوفایی استعداد‌های ورزشی تبدیل کرد.

او گفت: شهر کرمانشاه در میزبانی رویداد‌های ورزشی سرآمد است و این موفقیت ارزنده سبب تقویت شادی و نشاط در جامعه و توسعه و تعالی ورزش شده است.

احمد زاده گفت: در زمینه ورزش شهروندی و حل مشکلات جوانان اهتمام جدی داشته ایم و خوشبختانه تمامی برنامه‌های ورزش و جوانان پیوست فرهنگی داشته است که ناشی از اخلاق خوب و منش پهلوانی خانواده ورزش و جوانان است.

او بیان کرد: در این استان همیشه امنیت پایدار وجود داشته و ورزش علاوه بر توسعه گردشگری ورزشی با میزبانی رویداد‌های جهانی سبب معرفی این استان در سطح فراملی گشته است.

احمد زاده گفت: در موکب‌های اربعین خانواده ورزش خادم یار هستند و این اقدام از حضور جامعه ورزش و جوانان در همه عرصه‌ها خبر می‌دهد.

انتهای  پیام/ز


احداث بزرگترین خانه جوان کشور در کرمانشاه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.