رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: بدنبال فراهم کردن بستر مناسب برای ارتقای سلامت در دانشگاه و افزایش افزایش شور و نشاط در بین دانشجویان هستیم.

تکمیل زمین چمن مصنوعی دانشگاه صنعتی کرمانشاهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، اختری رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: در حال حاضراهتمام جدی در توسعه فضای‌های ورزشی وجود دارد و با تکمیل زمین چمن مصنوعی و عملیات اجرای سوله ورزشی چند منظوره بدنبال فراهم کردن بستر مناسب برای ارتقای سلامت در دانشگاه و افزایش افزایش شور و نشاط در بین دانشجویان هستیم.

 

او همچنین با تأکید براثرات مثبت ورزش علی الخصوص ورزش‌های تیمی در جهت حفظ سلامت و ارتقاء عزت نفس دانشجویان، بیان کرد: در اعزام‌های دانشجویان به مسابقات منطقه و کشوری، علی رغم نتایج قابل قبول، هیچگاه نتیجه گرا نبوده ایم و ملاک ما سلامت جسمی و اخلاقی دانشجویان بوده است.

 

 محدثی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه ، اظهار کرد؛ همراهی و ترغیب دانشجویان به امر ورزش نقش بسزایی در افزایش شادابی و نشاط میان ایشان و پیشبرد اهداف عالی ورزش دانشگاه دارد و امیدوارم در اجرایی کردن اهداف از نقطه نظرات و حمایت‌های این عزیزان نیز بهره‌مند شویم.

 

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه در ادامه با اشاره به خدمات اداره تربیت بدنی در ارائه دروس عمومی، اظهار داشت: با برنامه ریزی بهتر کارشناسان گروه‌های آموزشی و ارائه درس تربیت بدنی ۱ در نیم سال دوم می‌توانیم استفاده بهینه از اماکن ورزشی داشته باشیم.

 

حسین پار، مسئول تربیت بدنی دانشگاه صنعتی کرمانشاه با تأکید برمقوله غنی سازی اوقات فراغت دانشجویان، عنوان کرد: با توجه به موضوع ورزش قهرمانی، مصمم هستیم با حمایت بیشتر مسئولین دانشگاه، ساخت اماکن ورزشی و همچنین تعامل با نهاد‌های مرتبط در سال‌های آینده، بهینه کردن اوقات فراغت دانشجویان دانشگاه را در اولویت قرار دهیم.

انتهای  پیام/ز

 

برنامه ریزی برای غنی سازی اوقات فراغت دانشجویان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.