سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش:

پهپاد‌های ارتش تا عمق ۱۰۰ کیلومتری مسیر زوار را پایش می‌کنند

امیر فرهاد آریانفر از پایش تصویری مسیر زوار عبوری از مرز خسروی با پهپاد‌های ارتش خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، امیر فرهاد آریانفر فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش، از پایش تصویری مسیر زائران اربعین  در آن سوی مرز توسط پهپاد‌های ارتش خبر داد و گفت: این پهپاد‌ها پایش تصویری را تا عمق ۱۰۰ کیلومتر انجام خواهند داد و  بالن‌های پایش تصویری و دوربین‌های فوق پیشرفته تا عمق ۱۵ کیلومتر، داخل خاک عراق را پایش می‌کنند و این تصاویر از اتاق مانیتورینگ و از طریق فیبرنوری به ستاد‌های مربوطه در نیروی زمینی، ارتش و ستاد کل نیرو‌های مسلح منتقل می‌شود.

آریانفر گفت: در ایام اربعین مسئولیت مرز با ارتش جمهوری اسلامی ایران است، اما مسئولیت حوزه داخل پایانه مرزی که مربوط به عبور و مرور زوار است را نیرو‌های مرزبانی ناجا به عهده دارند.

او افزود: ما علاوه بر مسئولیت مرز، ۳ موکب را در منطقه راه‌اندازی کردیم و نزدیک به ۳۰ هزار پرس غذا در وعده‌های مختلف و میان وعده‌ها بین زائران تقسیم خواهیم کرد.

آریانفر با اشاره به  راه‌اندازی پارکینگ ۴۰ هکتاری تا برپایی بیمارستان صحرایی و استقرار بالگرد‌های امدادی گفت: بالگرد‌های امدادی ما نیز از هوانیروز نیز در محل مستقر خواهند شد و با هماهنگی هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی به زائران خدمات رسانی خواهند کرد.

او بیان کرد: ما همه تمهیدات لازم برای امنیت زائران را اندیشیده ایم و با عزیزان ناجا و مرزبانی و برادران عزیزمان در سپاه قدس نیز در این زمینه هماهنگ هستیم.


بیشتر بخوانید: ایجاد امکانات و زیرساخت‌های لازم برای تردد زائران اربعین


انتهای  پیام/ز

پایش تصویری مسیر زائران اربعین 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.