رئیس قرارگاه ویژه اربعین مرز خسروی گفت : خسروی یکی از قدیمی‌ترین مرز‌های کشور برای سفر به عتبات عالیات بوده و بهترین زیرساخت‌ها را برای تردد زائران اربعین حسینی (ع) دارد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،جعفر همتی رئیس قرارگاه ویژه اربعین مرز خسروی با اشاره به اظهارنظر حجت الاسلام امینی امام جمعه مهران در رابطه با مرزخسروی که در فضای مجازی منتشر شده گفت:امام جمعه مهران عنوان کرده که در مرز خسروی زیرساخت‌ها ابتدایی است که همین جا اعلام می‌کنم که نبود زیرساخت در مرز خسروی صحت ندارد.

او افزود: به طور قطع مرز خسروی یکی از بهترین زیرساخت‌ها به اذعان مسئولان کشور و زائرانی که از این مرز تردد می‌کنند برخوردار است، از امام جمعه مهران دعوت می‌کنم شخصا از نزدیک زیرساخت‌های مرز خسروی را بازدیدکرده و با مهران مقایسه کنند و از هر نظر بهتر بودن آن را تایید کنند.

همتی با اشاره به اظهارنظر امام جمعه مهران در رابطه با امنیت ادامه داد: اگر در مرز خسروی و مسیر راه به عتبات عالیات امنیتی وجود نداشت، به طور قطع شورای عالی امنیت ملی دستور بازگشایی آن را نمی‌داد.


بیشتر بخوانید:زیر ساخت های مرز خسروی برای تردد زوار آماده است


 او گفت: از دلسوزی امام جمعه مهران برای زائران اربعین سپاسگزارم، اما این حق را قائل شوند که مسئولان استان کرمانشاه از شخص استاندار و ستاد اربعین، ائمه جمعه و  روحانیت و نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه کمتر از او برای زائران دلسوز نیستند.

همتی با بیان اینکه امنیت در هر جایی و هر منطقه‌ای نسبی است، افزود: اگر خطری زائران را تهدید می‌کرد ما راضی به بازگشایی مرز خسروی نبودیم.

رئیس قرارگاه ویژه اربعین مرز خسروی افزود: در مورد ثبت نام زائران در سامانه سماح نیز طبق گفته رئیس ستاد مرکزی اربعین کشور لازمه رفتن زائران به عراق ثبت نام در این سامانه است.

او در پایان از زحمات ستاد اربعین استان ایلام و شهرستان مهران برای زائران اربعین قدردانی کرد.

 

 

انتهای پیام/د

وجود بهترین زیرساخت‌ها برای تردد زائران اربعین در مرز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.