سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ستاد استقبال شهید چمران، همراه با دانشجویان نو ورود

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: ستاد استقبال از دانشجویان نو ورود برگزار شد.

ایاز سپهری راد دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: هر ساله صد‌ها دانشجو از مناطق مختلف ایران برای ثبت نام در دانشگاه شهید چمران به اهواز می‌آیند.

او افزود: دانشجویان نوورود با توجه به مساحت عظیم دانشگاه شهید چمران اهواز ممکن است برای انجام مراحل ثبت نام خود با مشکل مواجه شوند.

سپهری راد بیان کرد: نزدیک به ۱۰ دانشکده در دانشگاه شهید چمران وجود دارد و معمولا گرفتن کارت دانشجویی، فعال کردن آن و رزرو اتاق در خوابگاه برای دانشجویان غیر بومی هر کدام مراحلی دارد و در دانشکده‌ها و مکان‌های گوناگون انجام می‌شود؛ که در همه این مراحل دانشجویان را رهنمون می‌کنیم.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز اظهار داشت: اسم ستاد ما، ستاد استقبال دانشگاه شهید چمران است که طبق روال هر سال برای هدایت دانشجویان جدید ورود آن را برگزار می‌کنیم. طرح امسال نیز با عنوان «از من بپرس» به اجرا در آمد.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: این برنامه در دانشکده‌های دامپزشکی، ادبیات، ریاضی، اقتصاد و علوم اجتماعی، الهیات، کشاورزی و روانشناسی بوده که در ۲ بخش بانوان و آقایان اعضای انجمن اسلامی دانشجویان مشغول به خدمت رسانی برای دانشجویان نوورودی به مدت ۳ روز بودند.

انتهای پیام/ ن

برنامه های دانشگاه چمران برای ورودی های جدید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.