سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای برنامه آموزش فرهنگ ترافیک در مدارس حاشیه راه گیلان

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گیلان گفت: برنامه جامع آموزش فرهنگ ترافیک در ۳۸۰ مدرسه ابتدایی دوره دوم حاشیه راه استان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، نرگس دستیار معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: با تفاهم نامه مشترک آموزش و پرورش و پلیس راه استان، با آغاز سال تحصیلی جدید برنامه جامع آموزش فرهنگ ترافیک در ۳۸۰ مدرسه ابتدایی دوره دوم حاشیه راه استان اجرا می‌شود.

او با اشاره به ضرورت آموزش مفاهیم ترافیکی به دانش آموزان، افزود: مهارت‌های رانندگی و قوانین راهنمایی و رانندگی از جمله مهم‌ترین مهارت‌ها و قوانین اجتماعی در هر جامعه است و دانش آموزان با آشنایی این مفاهیم به ویژه مباحث ایمنی ترافیک و به کار بستن آن در موقعیت‌های زندگی، به برقراری نظم و انضباط اجتماعی کمک می‌کنند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به تجربه مفید طرح همیار پلیس، گفت: مشارکت فعال بیش از ۱۲ هزار همیار در سال تحصیلی گذشته میزان حوادث رانندگی را به میزان قابل توجهی کاهش داده است.

نرگس دستیار در پایان تصریح کرد: دانش آموزان مقطع ابتدایی در دوره دوم به عنوان سفیران و مشاور اولیا نقش مهمی در فرهنگ سازی و آموزش قواعد رانندگی به همسالان و خانواده‌های خود ایفا می‌کنند.

 

انتهای پیام / ق

برنامه آموزش فرهنگ ترافیک در مدارس حاشیه راه گیلان اجرا می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.