اعضای کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر رشت مشخص شد

در صد و هفتمین جلسه شورای شهر رشت اعضای کمیسیون‌های تخصصی این شورا انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، در صد و هفتمین جلسه شورای شهر رشت که با حضور تمام اعضاء شورا برگزار شد، اعضای کمیسیون‌های شورای شهر رشت و نمایندگان شورا در برخی سازمان‌ها و نهاد‌های دیگر با رأی مستقیم اعضا مشخص شدند.

انتخابات اعضای کمیسیون بهداشت و محیط زیست و خدمات شهری به شرح زیر است:

فاطمه شیرزاد، رضا رسولی، بهراد ذاکری، محمدحسن عاقل‌منش، محمدحسین علیپور که به غیر از رضا رسولی بقیه اعضا با ۱۱ رای به عضویت این کمیسیون درآمدند.

ترکیب اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و حقوقی شورای شهر رشت نیز مشخص شد و پس از اتمام فرآیند رأی‌گیری حجت جذب با ۸ رأی، احمد رمضانپور نرگسی با ۱۱ رأی، سید امیرحسین علوی با ۱۱ رأی، فرهام زاهد با ۹ رأی و اسماعیل حاجی پور با کسب ۹ رأی انتخاب شدند.

اعضاء کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای شهر رشت نیز به شرح زیر مشخص شد و حجت جذب با کسب ۶ رأی، فرهام زاهد با ۸ رأی، احمد رمضانپور نرگسی با ۱۰ رأی، حامد عبدالهی با ۶ رأی و رضا رسولی با ۱۰ رای عضو این کمیسیون تخصصی شدند.

در کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شورای شهر رشت هم فرهام زاهد با ۹ رأی، فاطمه شیرزاد ۱۱ رأی، محمد حسن علیپور ۱۰ رأی، امیرحسین علوی ۱۱ رأی و محمد حسن عاقل منش با ۱۱ رأی عضو شدند.

برای کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت نیز رأی گیری به عمل آمد و در پایان حامد عبدالهی با ۸ رأی، رضا رسولی ۱۱ رأی، فاطمه شیرزاد ۱۱ رأی، حجت جذب ۷ رأی و اسماعیل حاجی پور ۹ رأی را کسب کرده و عضو این کمیسیون شدند.
د

ر انتخاب ناظران شورا در سازمان‌های تابعه و کمیسیون‌های فرعی شورای شهر رشت نیز نمایندگان شورا در کمیسیون بدوی نظام وظیفه حجت جذب به عنوان عضو اصلی و محمد حسن عاقل‌منش به عنوان عضو علی‌البدل برگزیده شدند.

برای کمیسیون تجدید نظر نظام وظیفه نیز محمد حسن علیپور به عنوان عضو اصلی و فرهام زاهد به عنوان عضو علی البدل معرفی شدند.

در شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم حجت جذب، در حوزه نماینده دائمی شورا در کمیته بهداشت و سلامت روان سید امیر حسین علوی، درانجمن یاوران وقف استان گیلان محمد حسن عاقل‌منش و در بخش نماینده شورا در سازمان حمل و نقل و ترافیک هم فرهام زاهد معرفی شد.

همچنین در سازمان فناوری و اطلاعت حامد عبداللهی، سازمان آرامستان‌ها فاطمه شیرزاد، سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری رشت محمد حسن عاقل‌منش، درسازمان پسماند محمدحسن علیپور، در سازمان سرمایه‌گذاری هم احمد رمضانپور نرگسی برگزیده شد.

اعضای شورای شهر رشت در سازمان سیما و منظر محمدحسن علیپور، سازمان عمران و باز آفرینی رضا رسولی، سازمان ساماندهی مشاغل فرهام زاهد، سازمان آتش نشانی‌ها حجت جذب، نماینده‌های کمیسیون ماده ۷۷ محمد حسن عاقل‌منش و حجت جذب انتخاب شدند.

در کمیسیون ماده ۱۰۰ شورای شهر رشت فرهام زاهد، محمد حسن علیپور و حامد عبدالهی، در کمیسیون ماده ۷ آیین‌نامه قانون حفظ فضای سبز محمد حسن عاقل‌منش، در کمیسیون ماده ۸ نوسازی و عمران شهری فرهام زاهد و در کمیسیون بند ۲۰ هم محمدحسن علیپور، احمد رمضانپور نرگسی و حجت جذب معرفی شدند.

 

انتهای پیام/م.ع

معرفی اعضای کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر رشت

برچسب ها: شورای شهر ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.