سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی ۴ موکب از سوی سپاه استان اصفهان برای پذیرایی از زائران اربعین

جانشین فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت:سپاه استان اصفهان ۴ موکب به صورت مردمی برپا کرده که در ایام اربعین برای اسکان و پذیرایی زوار پیش‌بینی شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،سرهنگ پاسدار علی مقواساز جانشین فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان درباره برنامه‌های سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در ایام اربعین و پذیرایی از زائران در مرز‌ها و در کشور عراق اظهار داشت: سپاه استان اصفهان ۴ موکب به صورت مردمی برپا کرده که در ایام اربعین برای اسکان و پذیرایی زوار پیش‌بینی شده است.

او تصریح کرد: در این موکب‌ها از ۹ هزار زائر در شهر کربلا پذیرایی می‌شود و خدمتگزاران حضرت امام حسین (ع) از سپاه صاحب‌الزمان (عج) آماده پذیرایی از زائران اربعین هستند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان ادامه داد: سپاه استان اصفهان در حوزه‌های دیگر پشتیبانی از موکب‌های مردمی را نیز در ستور کار خود قرار داده است و از گروه‌هایی که قصد برپایی موکب در مناطق مختلف مسیر راهپیمایی و در مرز‌ها را دارند پشتیبانی می‌کند.

او ادامه داد: در بخشی دیگر برخی از گروه‌های جهادی دانشجویی در قالب گروه‌های تخصصی درمانی در موکب‌های متعلق به شهر و استان اصفهان در شهر‌های کربلا و نجف مستقر می‌شوند تا آماده خدمت‌رسانی درمانی به زوار کربلا باشند.

سرهنگ مقواساز درباره برنامه‌های سپاه استان برای اعزام زوار برای راهپمایی اربعین بیان کرد: پشتیبانی از گروه‌های مردمی که قصد اعزام زوار برای راهپیمایی اربعین را دارند در دستور کار سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان قرار دارد.

انتهای پیام/م

 

پذیرایی ۴ موکب اصفهان از ۹ هزار زائر اربعین

منبع:تسنیم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.