دبیر ستاد و مدیر کل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس برنامه‌های ستاد برگزاری سی و نهمین سالگرد هفته دفاع مقدس دراصفهان را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان سردار شیروانیان دبیر ستاد ومدیر کل حفط آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ضمن تسلیت عزاداری سید وسالارشهیدان درباره برنامه‌های ستاد بزرگداشت دفاع مقدس گفت: دبیرخانه ستاد برگزاری از دوماه پیش برنامه هاو جلساتش را آغاز کرد و برای هرچه بهتر برگزاری این مراسم در استان و شهرستان‌های مختلف، کمیته‌ها براساس برنامه ریزی‌های مختلف کار‌های خود را شناخته و از هفته آینده برنامه‌های خود را آغاز می‌کنند.

اوبا تاکید بر اینکه سعی شده امسال این برنامه‌ها با رویکرد جدید و خلاقانه باشد ادامه داد: شعار امسال ستاد برگزاری مراسم دفاع مقدس از سوی ستاد نیرومسلح با نام ما پیروزیم تایین شد، این ستاد هم در صدد است که بارویکرد نو و دید جدیدی، طرح‌های خلاقانه را ارائه داده و به عموم مردم بشناساند.

مدیر کل حفط آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تاکید کرد: یک مورد خاص برنامه‌های فرهنگی هنری بوده که به نوعی می‌توانند بهترین رسانه برای شناساندن ایثارگری‌ها نسل جنگ به نسل جدید باشد. ما باید با یک نگرش جدید این همه رشادت، شهادت طبی و از خودگذشتگی را به نوجوانان و جوانان برای بهره مندی و الگو گیری انعکاس دهیم، مانند شهید حججی و دیگر شهدای مدافع حرم که همه از همین الگو پذیری استفاده کرده و پیشتاز شدند.

سردار شیروانیان با اشاره به اینکه رسانه‌ها دراین موارد بسیار تاثیرگذارهستند گفت: از جمله برنامه‌های پیش رو در هفته‌ی دفاع مقدس می‌توان به برگزاری رژه نیرو‌های مسلح روز یکشنبه ۸ صبح از مقابل گلستان شهدا، افتتاح نمایشگاه دستاورد‌های نیرو‌های کل نظامی در باغ غدیر و محل نمایشگاه دایمی دفاع مقدس یکشنبه ۱۱ صبح پس از رژه، بازسازی اجرای برنامه رزمی کربلای ۵. در لنجان شاهین شهر نجف آباد، برنامه برپایی چهل سنگر مقاومت در چهل نقطه از میادین شهر در خصوص روایتگری روایتگران دفاع مقدس اشاره کرد.

او افزود: دیگر برنامه‌های جانبی این هفته رونمایی از ۱۵ عنوان کتاب نفیس در زمینه دفاع مقدس. کتاب های، چون از جمله: امام حسینی ها. دارخویین، برنامه‌ی مسجد سنگر مقاومت که در ۱۲۴۰ مسجد جشنواره فرهنگی هنری برپا می‌شود، برگزاری ۲۰۰ یادواره شهید در سراسراستان، اجرای طرح مهرکریمانه؛ که در آن هربسیجی یک دانش آموز محروم از خدمات آموزشی را تحت حمایت خود قرار می‌دهد هستند.

مدیر کل حفط آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ادامه داد: افتتاح پروژه بیابان زدایی شرق استان با کمک بسیج سازندگی، ایجاد موکب‌های هنری. با موضوع خط نقاشی و عکس شهدا، اجرای طرحی در گلستان‌های شهوا بانام، طرح دیداد دوست، اعزام گروه پزشکی و جهادی به مناطق محروم استان و زدن زنگ مقاومت در ۳ هزار مدرسه اصفهان از مهم‌ترین برنامه‌های ستاد برگزاری سی و نهمین سالگرد هفته دفاع مقدس دراصفهان می‌باشد.

در پایان سرهنگ حسین زاده ریس پلیس آگاهی استان اصفهان و سرهنگ احمدی ریس شورای فرهنگی تبلیغات اسلامی نیز به ارائه‌ی برنامه‌های خود در هفته‌ی دفاع مقدس پرداختند.

انتهای پیام/ی
 


"ما پیروزیم" شعار امسال ستاد برگزاری مراسم دفاع مقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار