سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شکل گیری سیستم کم فشار حاره‌ای در ۹۰۰ کیلومتری چابهار

رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: امروز یک سیستم کم فشار حاره‌ای در مدار ۲۰ درجه شمالی و در فاصله ۹۰۰ کیلومتری از بندر چابهار شکل گرفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، وبه نقل از روابط عمومی هواشناسی سیستان وبلوچستان ؛ علی ملاشاهی رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بر اساس خروجی نقشه‌های پیش یابی و مدل‌های جوی پیش بینی می‌شود این سیستم کم فشار به طوفان حاره‌ای تبدیل شود و به سمت شمال غرب و سواحل کشور عمان حرکت کند.

او افزود: این پدیده در حال حاضر تأثیر مستقیمی بر سواحل جنوب ایران ندارد، اما دریانوردان فرا ساحل استان سیستان و بلوچستان باید توجه داشته باشند که با تشکیل طوفان حاره ای، دریا در محدوده فعالیت طوفان به شدت مواج و متلاطم می‌شود.

رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: از امروز وضعیت این سیستم کم فشار به صورت مستمر در اداره کل هواشناسی استان رصد می‌شود و هر گونه تغییر در مسیر حرکت آن به اطلاع فعالین دریایی جنوب استان خواهد رسید.

ملاشاهی تأکید کرد: توصیه می‌شود کشتی‌های تجاری و شناور‌های دریایی استان سیستان و بلوچستان از تردد در محدوده عرض‌های جغرافیایی ۱۸ تا ۲۲ درجه شمالی تا اطلاع ثانوی خودداری کنند.

انتهای پیام/ع

شناور‌های دریایی  از تردد خودداری کنند

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.