سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده اوپک: عربستان هنوز گزارشی درباره مدت زمان بازیابی تولید نفتش نداده است

یک مقام اوپکی گفته است عربستان هنوز به اعضای این سازمان و سایر نمایندگان بخش انرژی گزارشی درباره چگونگی و مدت زمان بازیابی تولید نفت و فرآورده‌های آن ارائه نکرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، یک مقام سازمان کشور‌های تولیدکننده نفت [اوپک] با توجه به حملات پهپادی فلج کننده به تاسیسات شرکت نفتی آرامکو، گفته است عربستان سعودی هنوز به اعضای اوپک و سایر نمایندگان بخش انرژی گزارشی درباره چگونگی و مدت زمان بازیابی تولید نفت و فرآورده‌های آن ارائه نکرده است.

این مقام اوپکی که به نام او اشاره نشده است با توجه با انتشار اخباری درباره قطع تولید نفت عربستان گفت: ما منتظر کنفرانس خبری امروز هستیم و امیدواریم تاثیر آن چندان جدی نباشد.

نماینده بخش تجاری اوپک نیز در این باره گفت: به عقیده من، سعودی‌ها هنوز در حال ارزیابی خسارات وارده هستند. این در واقع شوک بزرگی است و هیچ چیز مانند گذشته نخواهد بود.

قرار است کنفرانس خبری  عبدالعزیر بن سلمان، وزیر انرژی عربستان با حضور نمایندگان برخی اعضای اوپک امروز برگزار شود.

روز شنبه نیرو‌های یمنی در واکنش به ادامه جنایت‌های ائتلاف متجاوز علیه مردم این کشور، تاسیسات آرامکو را هدف حمله پهپادی قرار دادند. این حمله موجب کاهش ۵۰ درصدی تولید نفت عربستان سعودی شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: عربستان ، اوپک ، یمن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.