یکی از فرماندهان انصارالله دست داشتن الحشد الشعبی عراق در حمله به تاسیسات نفتی عربستان را تکذیب و اعلام کرد آمریکا پشت پرده نشر این اتهامات است.

فرمانده انصارالله یمن: آمریکا پشت پرده اتهام زنی‌ها در حمله پهپادی عربستان استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری المعلومه، توفیق الحمیری، فرمانده عضو کمیته عالی انقلاب یمن اتهامات وارد شده مبنی بر دست داشتن الحشد الشعبی عراق در عملیات پهپادی اخیر نیرو‌های یمن به تاسیسات نفتی عربستان را تکذیب کرد.

وی گفت: آمریکا پشت پرده این اتهام زنی است و حمله پهپادی به شرکت آرامکو از سوی یمنی‌ها و پس از بررسی‌های دقیق بوده است.

فرمانده انصارالله تاکید کرد که این حمله در چهارچوب حق پاسخگویی بوده است و عملیات بقیق گاو شیرده آمریکا را هدف قرار داد.

الحمیری اعلام کرد: کسی که مردم عراق را هدف قرار می‌دهد همان کسی است که یمنی‌ها را هدف قرار می‌دهد و ما با دشمنی مشترک مواجه هستیم.

عربستان که بیش از ۴ سال است جنگ علیه مردم یمن را آغاز کرده و تاکنون هزاران نفر از مردم بی گناه را به شهادت و اوضاع این کشور را به بحرانی‌ترین وضع رسانده روز شنبه پاسخ این تجاوزگری‌ها را دریافت و در حمله پهپادی نیرو‌های انصارالله یمن به تاسیسات نفتی شرکت آرامکو نیمی از توان تولید نفت خام خود را از دست داد.

جنبش انصارالله یمن بارها تاکید کرده که در صورت متوقف نشدن جنایات و دشمنی عربستان و محاصره مردم یمن به حمله علیه رژیم آل سعود ادامه می دهد و این را حق مشروع خود می داند.

انتهای پیام/

برچسب ها: عربستان ، عراق ، آمریکا ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار