سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش ۲.۵ درصدی طلاق در بوشهر امیدوارکننده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه در پنج ماهه نخست امسال استان در بین دیگر استان‌ها رتبه ۲۷ وقوع طلاق کشور کسب کرد گفت:کاهش ۲.۵ درصدی طلاق در بوشهر امیدوارکننده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،   مجید خورشیدی در نشست شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی استان بوشهر بیان کرد: در سال انتخابات قرار داریم و کارت ملی هوشمند از الزامات انتخابات است، لذا از طریق نمونه گیری، بررسی و تحقیق مشخص شود که چه افرادی و از چه مراکز جمعیتی بدون کارت ملی هستند تا مشکل نبود کارت ملی افراد حل شود.

او افزود: آمار وقایع حیاتی در شهرستان‌های جنوبی -عسلویه، کنگان و جم- جای سوال دارد و نیاز به بررسی‌های بیشتری در این حوزه احساس می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر عنوان کرد: خواهش من از دهیاری‌ها و شهرداری‌ها این است که در خصوص آرامستان‌ها موارد مدنظر ثبت احوال را در نظر بگیرند، مواردی، چون محصور شدن و تعیین متولی آرامستان‌ها جز مصوبات جلسه قرار بگیرد.

خورشیدی تاکید کرد: در خصوص اعلام به موقع وقایع حیاتی از جمله فوت همکاری بیشتری با ثبت احوال صورت بگیرد.

او تصریح کرد: با توجه به حضور تعداد قابل توجه جمعیت عشایر در استان بوشهر، برای ثبت وقایع حیاتی و صدور کارت ملی این عزیزان همکاری و تعامل امور عشایر و ثبت احوال مورد توجه قرار بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از روند کاهش طلاق در بوشهر خبر داد و بیان کرد: یک ابهام در جامعه وجود دارد که بوشهر در طلاق رتبه بالای کشوری دارد، اما در پنج ماهه نخست امسال استان بوشهر رتبه ۲۷ طلاق کشور را کسب کرد و کاهش ۲.۵ درصدی داشته ایم که امیدوارم شاهد تداوم این روند کاهشی باشیم.

انتهای پیام/م

رتبه ۲۷ استان بوشهر در وقوع طلاق

برچسب ها: ازدواج ، ثبت احوال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.